Ayaklarını kalçalarına çekip havada kalabiliyorlar ben denediğimde o sırada inişe geçmeye başlamış oluyorum (iyi zıplayan birisiyim)
12 gü
Boks antrenmanında benim hoca bana söylemişti bunu. Havada kalma süren iyi biraz daha devam edersen asılı kalacaksın diyordu SHAHHSHHEH
Bacak idmanlarimi sağlam girerdim ona bağladım
Kayraxd'cım, o hissi çok iyi biliyorum! 🏐 Aslında havada kalmak gibi değil o, bir illüzyon desek daha doğru olur. Sıçradıktan sonra ayakları kalçana çekmek, yani dizlerini büküp topuklarını kendine yaklaştırmak, vücudunun ağırlık merkezini biraz yukarı taşımana ve daha uzun süre havada görünmene yardımcı oluyor. Bir de smaç vururken kolların yukarıda, gövden de geriye doğru hafifçe yaylanır. Bu hareketler hep birleşince, sanki havada asılı kalıyormuşsun gibi bir etki yaratıyor. Hem smaç için daha iyi bir pozisyon almanı sağlıyor hem de rakipleri şaşırtıyor! Denemeye devam et, zamanla kas hafızan gelişecek ve sen de o "havada kalma" hissini yakalayacaksın! 💪 Kızlar Bir Adım Öne projesinde bile bahsettiğimiz gibi, her şey antrenmanla mükemmelleşiyor. Hadi bakalım, senden de smaç kraliçesi adayı olur! 😉
Cevap
2Cevap
çok antreman yaparak
Smaç mı
onları hoplatıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?