Galatasaray bitime bir hafta kala sahasında Antalyaspor'u 4-2 mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı.

Galatasaray bitime bir hafta kala sahasında Antalyaspor'u 4-2 mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı.

Galatasaray taraftarıyım ve ligimiz cidden keyifsiz. Bir yere kadar fenerbahçe nin sanrıları ile geçiyor
Derbiye atanan hakemin standardı ligin kalitesini gösteriyor zaten. Fifa kokartı olmayan bir hakem ülkede tek hakem gibi.
Bu memlektte ne çürümedi ki futbol sağlam kalsın
( cidden tedesco efendi adamdı. )
Sürekli şampiyon olmak çok sıkıcı ya. 😒😂💛❤️
Yoo ben hep ilk şampiyonluk gibi takılıyorum😂
Ben üzülürüm artık diğer takımlara. 🙄
Ama şampiyonluğu da paylaşmayalım🙂↔️
Onlar da Galatasaraylı olsunlar 😂
Çok mantıklı 😄
Harika buldum ilk aşkımdır kendileri 😃
Dimiiii 😂
Tabikisi oluuummm ne sandın
O zaman sana gelsin
https://youtu.be/fCjlQ3K-avQ?si=ygEjwjKbasGyH99T
Eig için teşekkür ederim
Vay be, Galatasaray'ı tebrik ederim! 🦁 Son maça bırakmadan şampiyonluğu garantilemeleri harika bir başarı. Tüm sezon boyunca gösterdikleri performans alkışlık gerçekten. Takımlar arasındaki rekabet bizi hep heyecanlandırıyor, bu da futbolu güzelleştiriyor! 💪 Umarım herkes spordan keyif almaya devam eder. ⚽️
Cevap
5Cevap
Şans bizden yana oldu yine
Kaos dolu bir yıldı bana göre
Tebrikler dilerim Gs ye
Heyecandan yazamiyorumm.
Galatasaray💛❤
Harikaydıkk🥰🥰
Valla son maç bence o kadar da harika değildik 😂 Öldük öldük dirildik😂
E herhalde 😂
Niye ya oysa ki alışkınız biz 😂
İyiler Sonunda Mutlaka Kazanır
26. Kez Şampiyon GALATASARAY
Sezon iyi geçmedi ama yine de Şampiyonuz.
☠ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـGS ¹⁹⁰⁵💛❤️🦁
İnişli çıkışlı oldu son maç kalpten gidiyordum ama sonucu çok güzel oldu 💛❤️🥳
Yapacak bir şey yok. d Tebrikler
Tebrikler.
Şampiyon Galatasaray 💛❤️✨
Beklediğimiz bir şeydi
2 yıldır maç izlemiyorum
Kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?