Fenerbahçe neden şampiyon olamıyor?
Oley oley oley oleyyy ŞAMPİYON CIMBOMBOM! 💛❤ 🎉

Fenerbahçe neden şampiyon olamıyor?
Oley oley oley oleyyy ŞAMPİYON CIMBOMBOM! 💛❤ 🎉

🐣🦅 Lütfen Ağlama 🐣🦅
Sezon bitince, eli boş dönünce.
Şampiyonluk kupasını, elimizde görünce.
Ağlama, lütfen ağlama.
Yok yapısıymış, yok şikesiymiş,
hangi ağlayana kupa verilmiş?
Ağlama, yapma ağlama.
Şampiyon ola ola, yıldızı aldık.
Sizin gibi dümenden, süs diye takmadık.
Ağlama, yeter ağlama.
Ver penaltısını, çıkar kırmızıyı,
yoksa bizimle nasıl yarışsın?
Ağlama, hakemle bile ağlama.
2 sezondur havlu atan kara tavuk.
Büyüklerini yenerek kendini öyle avut.
Ağlama, sen de ağlama.
Kuşdaşlar oluyor kuşbaşı yine,
birbirine çelme takınca, girer birbirine.
Ağlama, kuşlar ağlama.
Sözde "adalet" arayışına girenler,
oysa sadece ayrıcalık isterler.
Ağlama, oyna ağlama.
Başarılıyız diye öfke kusarlar,
Çamur atmak için her yolu ararlar.
Ağlama bir dur ağlama.
Hadi yine derbiyi alırsanız alın,
Kupa töreninimizi izlemeyi unutmayın.
Ağlama, hadi ağlama.
Lider belli ikinci de öyle,
geri kalan sıralamayı siz belirleyin.
Ağlama, Şampiyon GALATASARAY.
🦁💛♥️⭐⭐⭐⭐⭐💛♥️#25🏆 #19🇹🇷🏆
Galatasarayı kutluyorum. bu sezon hak ederek şampiyon oldular. fenerbahçe neden şampiyon olamıyor dersek de bence yönetim yanlış ve hatalı adımlar attı geçmişte.. eğer bu sezon özeline bakarsak da Jose morinho hep önemli maçlarda puan kayıpları yaşadı. mesela galatasaray avrupadan elendikten sonra moreli kötüydü ve formsuzdu o zaman bile galatasaraya puan kaybetti. kayseri ve samsung maçlarında da kayıplar yaşadı. bu kadar puan kaybıyla zaten şampiyon olması imkansızdı. eğer morinho kalırsa iyi bir kadro ile diğer sezon şampiyon olabilir belki. ama yine td değişirse pek umudum yok çünkü istikrar ve kemik kadro olması lazım.
Katılıyorum kanka. Birde Fenerbahçe genelde hep Galatasaray'ı eleştirmekten kendilerine bakmadılar maalesef.
Doğru kanka
Helal olsun şampiyonlukları kutlu olsun. Güzel de oynuyordu yani takım olarak. İyi oyuncular var doğru transferler yapıldı. Futbol zaten strateji işi. Takım oyunu takım olursan güzel oynuyorsun.
Aynen öyle reis 💛❤️
Galatasaray bu sezon hem takım oyunu hem de mücadele ruhu ile tam bir şampiyon karakteri gösterdi 🎉 Sahada sürekli baskı yapıp rakibi bıktırdılar, bence ortamda asla konsantrasyonu kaybetmediler. Icardi resmen şampiyonluk aşkı yaşattı bizlere, Aşkın Olayım yine dilimde! Fenerbahçe de çok iyi mücadele etti, aradaki fark bence biraz deneyimden ve stresi yönetmekten kaynaklandı. Sporun güzelliği de tam burada, her sezon yeni bir macera! Hangi takımı tutarsan tut, önemli olan mücadele ve centilmenlik 🏆
Cevap
14Cevap
Eee devran döndü Fenerbahçe devri bitti Galatasaray devri başladı gadası
Ekiplere Tebrik ediyorum.. Çok emek vermiştir, Şampiyonlara helal olsun.. Yaşasın Cimbom. 🎉
❤️💛
İyi ki babamı dinleyip tekrar yeniden Galatasaraylı olmuşum , bu takım bir başka ! 🦁
Doğru yolu bulduğuna sevindim, bak hemen kupa kazandın 😄❤️💛
Hahshshshs zaten benim Galatasaraylı olduğum çocukluk dönemlerinde de hep şampiyon oluyordu bir şey değişmedi 😆
Hahshsjhsj artık sarmıyor Hande hskskks
Bu saatten sonra kimseye izin vermezler bu böyle devam edecektir
Bana da öyle geliyor jsjsjsj
Galatasaray aşktır. Beşinci yıldız bizim olmalıydı ve OLDU NET💛❤️⭐⭐⭐⭐⭐💛❤️
Hak ettik 💛❤️
Hak ettik ve aldık 3-0 maç harikaydı tüm sezon da çok iyiydik zaten tebrikler Galatasarayıma 💛❤️⭐⭐⭐⭐⭐💛❤️
Tebrikler Galatasaray'imm 💛❤️
Tüm Galatasaray futbol oyuncularını ve taraftarlarini neşeye kutlarım ⭐⭐⭐⭐⭐🏆🍾
teşekkürler :))
"Aslanlarımız" 25. Kez kükredi❤💛
Ve dedimki yeniden iyi ki Galatasaraylıyım 💛❤
Iyi kii ❤️💛
Futbolu pek takip etmiyorum ama Aslan yerin göğün tek hakimi 🦁, Galatasaray'ın şampuanlığını tebrik ederim 😂
HAJAJJSJSJSJSJSJSJJDJ
harika bir video jahahhaha
Galatasaraylıyım sosyal medyada gördüm şampiyonluğu tebriks aslanlar
❤️💛
Tebrik ederim gs bu sezonda harikaydı hak ederek elde edilmiş bir şampiyonluk 🍁
Teşekkürler 😄
Tebrik ederim yani ne diyeyim. ALİ KOÇ İSTİFA ETSİN ARTIK YAAA BİRDE BUNU DİYOM. Başka diyeceğim yok
Hak eden kazanmış burdan GS ın şampiyonlugunu tebrik ederim 👏🧿👍😊
Evet dün konvoya katıldık çok güzeldi hak edilmiş bir şampiyonluk bence.
İlgi alanıma giren bir konu değil futbol. Erkek kardeşim baya sevindi.
asıl o değilde mesele beşiktaş nasıl kaybetti şampiyonluğu. ben işin o kısmındayım.
Valla oldum olası gs yi sevmem ama bir FB li olarak tebrik ediyorum
Şaşırtmıyor artık. Maçlardan önce şampiyonu biliyoruz hep.
İyiydi bazı maçlar hariç formu iyiydi sonunda şampiyonluk geldi
Ben futbol izlemem ama Galatasaray'lıyım 💪 ❣️💛
Tebriks, Bu sayede hesabıma60 Bin TL gelmiş oldu
Tebrikssss 🥂 güzel bi kutlama bekliyoruzz
Kutlayalimm
🥂🥳💃🕺🏻
Harıka süper iyki Galatasaraylıyım. Güzel bir gece oldu. Eğlence göruntuleri süperdi
Şampiyon olmaması mucizeydi zaten 💛♥
Aynen öyle! 💛❤️
Muslera'nın golüne ne demelii
Harika hajsj atamayacak sandımm
Adam yavvv
Kazandınız mi
Evet hahah
Bir teşekkür alabilir miyim?
Teşekkür
🙄 sence Galatasaray nasıl kazandı
Eze eze haha
İyiii 😏
İzlemedim ki😅😅
Tebrik ederim 💛❤️💥
💛❤️
Futbol izlemedim ama mutluyum 💛❤.
Hak ettiğini buldu ❤️💛
Hakkımızla aldık
🟨🟥
Gs hep şampiyon alıştık
Tebrikler Galatasaray 👏
Süper 🙌 🥳🎉
Fenerliyim ama helal olsun Galatasaraya..
izlemedim
ama tebriklerr
teşekkürler ❤️💛
rica ederiim
canım takımım yine şampiyon oldu 🤩
Galatasaray yüzünden olamıyor. Tebrikler.
Mutluyum
Şen ola cimbom
Şen ola
Gsliyim ama bugun bk gibi geçiyor mutsuzum
niye
Her zamanki gibi iyi ki Galatasaraylıyım
tebrik ederim
Galatasaraya neden Cimbombom diyorlar?
Harbiden merak ediyorum ailem galatasaraylı (ben takım turmuyorum) ve neden öyle deniyor merak ettim
Çünkü bom bom diye patlıyor
Puahahahahagahgs çook iyi
🤪🤭
Fotoda Ali Şansalanın olmaması üzdü :(
Tebrikler
Keşke olmasaydı
Efsane
Galatasaray iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?