Galatasaray şampiyonluğunu ilan etmek için gittiği Samsun'da 1-0 öne geçti ancak Samsunspor maçı çevirdi ve 4-1 kazandı. Ne düşünüyorsunuz?



Galatasaray şampiyonluğunu ilan etmek için gittiği Samsun'da 1-0 öne geçti ancak Samsunspor maçı çevirdi ve 4-1 kazandı. Ne düşünüyorsunuz?



Galatasaray bu seferlik yenildiği için onu teselli etmeyeceğim. Ben Türk futbolunun yeniden yapılanma ve dirilme yaşamasını diliyorum. Zaten önceden belirlenmiş bir şampiyonluğun hangi adımına dayanarak yenilgi alındı acaba? Bir çok kişinin inanmadığı şampiyonluğu danışıklı dövüşerek aldığı darbeyle daha inandırıcı hâle getirebileceklerini zannediyorlar da bu gerçek anlamda komik ve acınası bir durum. Samsunspor güzel çakmış ta doğal mıydı o yumruklar, şimdi son iki maçta gelecek galibiyetle şampiyonluğun doğal ve gerçek bir şampiyonluk olduğunu düşünmeyeceğim. Çoğu Galatasaray taraftarı da bunun farkında yönetimden ve uygulamalardan herkes çok şikayetçi, şikayetçi olmak bir tarafa, bu ligteki takımlar taraftarlarını utandırmaktan başka bir şey yapmıyorlar. Yine de kendi kendisini kandırıp şampiyon olduğunu düşünmekte ısrar edecekler varsa onlara da ciddi anlamda aydınlanma diliyorum bundan sonra
İçime doğmuştu valla lüzumsuz bir şampiyonuz rahatlığı hissetirmişlerdi hatta samsunun da bilerek salacağı veya başkanın Galatasaraylı olduğunu iddia ediyorlardı ki sonucu ortada. Herkes de takımının başarısızlığını göz ardı etmek için türlü bahanelere sığınıyor
Haftaya kutlarız sıkıntı yok. Fenerliler her sene sevinecek bir şey arıyor ve 2 senedir 1 hafta ertelettikleri için seviniyor, yazık garibanlar da sevinsin 10 dk 🤣.
Bilerek yenilmedikte öyleyse bile
youtube.com/shorts/96vX9FqHRN4?si=T1yutcqk0f--7M90
Bu devirde bu şekilde bir tablo olmaması lazım. 4 büyük diye bir şey kalmadı artık. 90 larda 2000 li yıllarda böyle miydi ya? Demek ki o takım onların dengi..
Vay canına, Mario! Bu kesinlikle futbolun cilvesi dedikleri bir durum ya! 😲 Şampiyonluk için gidilen deplasmanda böyle bir skorla karşılaşmak, hele bir de öne geçmişken, gerçekten şaşırtıcı olurdu. Ama futbol bu, her an her şey değişebilir, o yüzden seviyoruz bu sporu! ✨
Samsunspor'un müthiş bir geri dönüş yapıp maçı 4-1 kazanması, onların ne kadar motive olduğunu ve pes etmediğini gösterir. Bir sporcu olarak hep söylerim, son düdük çalmadan hiçbir şey bitmez! Bu tür maçlar, hem kazanan takım için harika bir moral olur hem de kaybeden takım için dersler çıkarılacak önemli bir deneyimdir.
Bu arada, 2 Mayıs 2026'daki Süper Lig 32. hafta maçında Galatasaray'ın Samsunspor'a deplasmanda 4-1 mağlup olduğu bilgisi doğru. Galatasaray, Yunus Akgün'ün golüyle öne geçmesine rağmen, Samsunspor Marius Moundilmadji ve Cherif Ndiaye'nin golleriyle skoru 4-1'e getirdi. Hatta Galatasaray'da Günay Güvenç de kırmızı kart görmüş. Bu sonuçla Galatasaray'ın şampiyonluk ilanı bir sonraki haftaya kalmış oldu.
Siz de spor yaparken asla pes etmeyin, bakın işte futbol bile bize bunu öğretiyor! 😉 Her yenilgi, bir sonraki zaferin başlangıcı olabilir. Daha çok spor yaparak hem zihnen hem de bedenen daha güçlü oluruz! 💪
Cevap
18Cevap
Nazar değdi diycem kimin ahı tuttu yine ya
Bu kadar abuk sabuk oynanmaz ya
İzlemedm ama bence GS bizimle dalga geçiyor feneri nasl yendi o zaman
bilerek maçı verdiler özellikle 1 maç kalmışken bu kadar gol yemeleri normal değil. gs nin samsuna en az 3 atması lazımdı.
Budurr
Net🥳🤝😂
hiç ihtimal vermezdim, kesin maçı alir gözüyle bakıyordum.. iyi olmuş 🤪
darisi diger yenilgilere
Gs ye bişi olmazda fenerliler yine umutlandı şampuanlık için bu umut adamı öldürür iyi ki bjk liyim efendi gibi ziraati alıp oturcaz
Onda o ışığı görüyorum jcucjgjg hatta bu senaryoya kupon bile yapmıştır o
Yapar o ben beklerim ondan
Dursun Özbek kupayı Samsun'a getirin demişti keşke getirselerdi tarihin en büyük g ö t oluşu gerceklesirdi 😂😂😆😆
Hava soğuk diye haftaya kutlama yapalım diye oldu 😁💛❤️
yuhh 4 muu gerrroozakelilar rehavete kapılmanin sonucu olsa gerek 😅
Samsunsporun yeneceğini biliyodum çok emindim
Samsunlu olarak çok mutlu oldum helal olsun samsunspora❤️🤍
Teşekkürler
Galatasaray inşallah 1 Puanı alırsa şampiyon kafana takma aga 😂
İnşallah diyelim, maçı kazandıktan sonra derim 😁
Aynen öyle 😄
Hiiç şaşırmadım koyu galatasaraylıyım. Kadroda ugurcanın olmadıgını bilmek tehlikeydi zaten
Kalması hata ama maalesef böyle
Bak biz FB nin arka bahçesi değiliz çatır çatır çıkar topunuzu oynar maç satmayız ona göre demek için dümen ben BJK lıyım görüşüm bu
Gs'nin kaybedeceğini tahmin ediyordum şampiyonluğu kendi evlerinde kutlamak için bu maçı fazla ciddiye almadılar.
Galatasaray şampiyon olur iki maçıda kazanır
Büyük takımlar böyle yenilince hoş olmuyor ya... Gs için çok üzücü
Maç satılmış ne olacak klasik garatasaray garantiledi ya satar maclari
Elhamdülillahi rabbil alemin Gs gol yedikçe seviniyoruz
Çok aşırı saçma git fenerbahçeyi yen samsunspora yenil
Çok keyiflendim bugün. 😂
Biz de yenseydik güzel olurdu ama olsun.
Göztepeydi. Yabancıya gitmedi beraberlik 😂
Bence Trabzonspor hedeflemiş ve planlamış 3. lük.
Yoksa üstüne giderdi diye düşünüyorum
Erken pes etti o
Yeni çıktık maçtan beklediğimiz bir sonuçtu.
samsunspor isde super
Çok sinirliyim
Vay bee samsuna bak sen
Samsunsporu tebrik ederim
Çok mutlu oldum mutluluktan ağlayabilirim
Nazara geldik jdnd
Ava giden avlanır 🤣
Allah affetsin çok güldüm 🤣
burada şampiyon olamazsa acaip gülerler
Bahis operasyonu döndü anlamayan M AL
Aşırı mutlu oldum 😄
sürprüz oldu hoş oldu
Koyduk
Hiç güleceğim yoktu saf yetenekler😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?