Bu senenin şampiyonu Galatasaray oldu. Sizce hak etti mi?

Gs olmasaydı bile, Fenerbahçe zaten yine de şampiyon olamazdı... Ali Koç varken biz asla şampiyon olamayız...

Bu senenin şampiyonu Galatasaray oldu. Sizce hak etti mi?

#spor

#selinaorselin🪻

Güncellemeler
1 yıl
🌷🌷
Bu senenin şampiyonu Galatasaray oldu. Sizce hak etti mi?
Cevapla