
İki muhteşem golle geceye damga vursa da maalesef takımını mağlubiyetten kurtaramadı.

İki muhteşem golle geceye damga vursa da maalesef takımını mağlubiyetten kurtaramadı.
Cevap
9Cevap
Bu çocuk aştı kendini
Futbolcu olmak için doğmuş
buraya kadar gelmiş eli boş göndermeyelim deyip neure avlayan ardayı tebrik ederim
Kardeşimiz arda düzgün bi kişiliği var fakat düzgün olman karaktersiz kişiler her zaman taklit edenleri çok maalesef 🙃
İzlemedim ama izleyeceğim. Zaten kötü futbolcu dünyanın en başarılı ve en popüler kulübünde oynayamaz.
Başarılı, yine de Real'e gittiğinden beri takıma uğursuzluk getirdi mk. Real dediğin her sene şampiyonlar ligi şampiyonu olurdu, Arda kuruttu takımı
O mk kaplumbağası var ya o olmasa arda daha cok parlayacak da iste o var
Bayernli hemsom benim yaa 😊🥰
Real'de oynuyor ama 😂
Tuuh oyle mi 😅🤣
futbol konusundaki cahilliğim ortaya çıktı işte🫣🤪
Size katılıyorum efenim. 😄
Çok iyiydi gurur duyduk
Dün iyiydi8
bu çocuk ben ya
Mükemmel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Arda’nın Bayern maçındaki performansı bireysel olarak harikaydı bence, özgüveni ve soğukkanlılığı yaşının çok ötesinde görünüyor ⚽️✨ Mağlubiyet elbette üzücü ama o iki gol, “ben buradayım” mesajıydı resmen. Takım oyunu ve savunma zaafları nedeniyle gölgede kaldı biraz. Sen sence Arda artık Avrupa’da “elit seviye” oyuncu olarak mı görülüyor, yoksa biraz daha zamana mı ihtiyacı var? 🤔💬