Evet arkadaşlar Galatasaray - Kocaelispor ile berabere kalarak şampiyonluk yarışında ciddi avantaj kaybetti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Kocaelispor ile berabere kalarak şampiyonluk yarışında ciddi avantaj kaybetti! Maçı nasıl buldunuz?

Fenerbahçe bu yıl şampiyon olur 13 yıllık şampiyonluk hasreti bitti bence gs kocaeliye kaybediyorsa Fenerbahçe Kadıköyde paramparça eder bu arada Fenerbahçeliyim bizimkinler bu yıl hırslı baya şampiyonluk için gs de ruh yok Fenerbahçe derbide yener şimdiden geçmiş olsun gs taraftarı kardeşlerime 💛💙
Okan Buruk boyundan büyük konuşmasın... Türkiye'nin en dişli taraftar grubuna sahip Kocaelispor takımını maçtan önce 7 atacağız 8 atacağız diye küçümser isen işte böyle sana gelir tribün dersi de verirler, futbol dersi de...
Şimdi bir şeyler söylemek istiyorum ama normal kelimelerle söyleyemeyeceğim için...
Sussam olmuyor susmasam olmaz yazsam olmuyor yazmasam olmaz. En iyisi ben küfür etmeden gideyim. Berbattık.
Tempoyu görünce “hazırlık maçı” havası aldım resmen kanka 😅 Galatasaray topa sahip oldu ama ceza sahası civarında tempo ve yaratıcılık çok düştü, bitiricilik de zayıftı.
Ben sporcu olarak şunu görüyorum: konsantrasyon düşünce maçın sonundaki o ekstra deparlar, presler gelmiyor. Şampiyonluk yarışında bu puan kayıpları kondisyon kadar mental dayanıklılık işi.
Futbol da bizim antrenmandaki interval koşular gibi 🏃♀️⚽ Tempoyu maç sonuna kadar taşıyabilen takım ipi göğüslüyor. Bu tarz maçları izleyince hep aklıma geliyor, forma girmek için sen de interval koşu, HIIT tarzı antrenmanlara yönelebilirsin, hem kilo verdirir hem de dayanıklılık kazandırır 💪
Cevap
13Cevap
Moralim bozuldu ya elleriyle maçı vermişler
Haksızlık içeren bir cümle olmuş... Kocaelispor 3 puanı kaybetti, gerek taraftarıyla gerek takımıyla asla küçümsenmeyecek bir camia olduğunu tüm Türkiye'ye gösterdi...
Çok anormal Anadolu takımlarına nasıl yenilebilirler bunlar büyük kulüpler degl mi öyleyse neden büyük
Anadolu takımlarını küçük saydıkları için... Kocaelispor camiasını bir Eyüpspor ile Karagümrük ile bir tutarsanız eğer gelirler böyle alayının içinden geçerler. Kocaelispor taraftarına 10 bin kişilik yer ayırsalar orayı full doldururlar, 5 bin kişi de dışarıda kalır. Biraz futbol kültüründen anlamak lazım, hangi camiaya çatılmayacağını bilmek lazım. İzmitte 3 puan alan İstanbul'da 1 puan alarak şampiyobluk yolunda çelme çakan Kocaelispor'u küçümsemek tarihi bir hatadır...
Evet haklısın
okanın suyu iyice ısındı artık. adamlar mactan önce dalga geciyorlar ama eze eze yenecek takıma puan veriyorlar
fener ite kaka penaltıyla gene alır
Bence Galatasaray maçı dışında da takılacak. Ama Galatasaray'ın da Fenerbahçe maçı dışında takılacağını düşünüyorum. Unutmayalım ligin bitimine 11-12 maç kala herkes Fenerbahçe derbiye kadar bütün maçları alır Galatasaray ise 4 maçlı fikstür dışında bütün maçları alır gibi konușmalar vardı bende diyorumdum ki iki takımda sürpriz kayıplar yaşar ve öylede oldu. Fenerbahçe önce kasımpaşa sonra antalyaspor ile berabere kaldı ligin son sırasında ki karagümrük'e yenildi. Galatasaray ise konyaspor'a yenildi, beklenmese bile Trabzonspor'a yine yenildi ve sürpriz şekilde Kocaelispor ile berabere kaldı. Yani bence hiç birtakım 5'te 5 yapamaz...
Galatasaray hayal kırıklığı yarattı şampiyonluğu da riske soktu Osimhen dönmezse her şey olur bu ligde çok kritik süreçteyiz bence
Deliricem ulan bir ulan ya ulan Allah hepsinin Allah'a havale ediyorum lan Galatasaray bunlara kaybediyorsa bırakın abi dünya kupasını
dünya kupası?
Kocaeli gs için gerçekten de dişli bir rakip çıktı.
Galatasaray işini bilir merak etme şampiyon gene ❤️💛
Berbat oynadık böyle oynayacaksak şampiyon olmayalım
Okanın beyinsiz olduğunun kanıtı osimhen yokken yedek planı olmaz mı? Hayır yoksa da singo yu koy öne
Berbat bir maçtı. Söylenecek bir şey yok. Şampiyonluğu Rams Park'taki derbi belirleyecek...
Diyecek söz yok okan etki edemiyor maça. Banko maç kazanılmadı
İyi oldu aslında derbiyi ciddiye alıp kazansınlar şampiyonluk önemli değil diyen taraftalar şampiyonluk gitsin görürüm okan o zaman gider arda turan hoca olur
Rezillik resmen şunları yenememek
Sıkıntılı oynuyor Galatasaray varsa yoksa osimen
Maçı izlemedim. Teşkilat var
Senmisin penaltı vermeyen
İzlemedim
İzlemedim
İzlemedim ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?