Sabah diyorum sabahhhh.
Oturacak artık sabah saatim netttt 😅

Sabah diyorum sabahhhh.
Oturacak artık sabah saatim netttt 😅

Sabah sporu günü daha çok enerji geçirmemi sağlıyor beynim durgunlukla daha net görmemi sağlıyor Derince nefes alışımı kalbimin atışına hareketleri Tabii bunlar düzenli olarak yaptığında daha çok hayatıma yarıyor alışkınım sabah sporuna. Sevindim zor olsa da Başarıyorsun. Gurur duyuyorum seninle. Oturur alışkanlık olmuştur devam
Hep akşam saatlerinde yaptım. Sabah saatlerinde olmasının ve öyle önerilmesinin vardır bir sebebi diyerek, ben de öyle yapmaya başlayacağım.. Nasipse :D
Uyanırsan bir gün yaparız 😄
Bencede sabah aksama kalinca üşengeçlik geliyor misal simdi
Eşlik edeyim mi 12 beni bekler ckkgkg
Ben daha 9 dayim
Gelimmi kfkgkg
Sabah tayfa buraya 😎☀️ Ben de sabah sporcusuyum kanka, antrenmanımı sabah yapınca gün boyu tempo yüksek, maçta da antrenmanda da farkı hissediyorum 🏐 Sabah nabız daha stabil oluyor, yağ yakımı da güzel çalışıyor.
Sen sabahı netle, üzerine 30-40 dk tempolu yürüyüş + temel güç egzersizleri ekle, vücut saatini spor saatine çevir, misss 💪✨
Yess
Cevap
44Cevap
Verim almak ve gelişim istiyorsan en uygun akşam saati olur. O vakite kadar 2-3 öğün yaparsın. Antrenmanda daha iyi çıkar.
Teşekkürler
Ricalar.
Akşam salon çok kalabalık oluyor yav, o bile sabah olması için yeterli. İşe gidiyorum diye maalesef hep akşam gitmek zorunda kalıyorum.
Erken uyuyorsak sabah sporu yapmanın faydası var fakat erken uyumuyorsak sabah yapılan spor boşa kürek çekmekten başka bir şey değil
Seç birini yap Neyi düşünüyorsun, İkisi de gün içinde yapılan spor işte :)
Spor dediğin sabah olur, akşam da başka spor olur asddjdk
Sabah sporunda her zaman daha enerjik olursun, özellikle de uyandığın ilk 2-4 saat için.
Spora zaman kalmıyor şükür indir kaldır bindir,
Sporla aram pek yok son zamanlarda ama sabah sporu daha iyi
Sabah daha dinç tutuyor. Ama akşam da çok konforlu 😄
Sabah sabah spor yapılmaz ya. Uykum daha değerli akşam yaparım 😂
Sabahın erken saatlerinde ve biraz öğle yapıyorum günde 1saat yeterli
Akşam diyorum, sabah çok üşengeç oluyorum
Sabah daha iyidir gece insan hiçbir şey yapmak istemiyor günün yorgunluğundan vs.
Sabah aç karnına antrenman çok daha iyi
Kesinlikle
Ne zamandır yapıyorsun?
1 seneye yaklaştı tekrar başlamam ya
O süreçleri iyi bilirim. Bende ara verdim. Şöyle bir başlasam tekrar iyi olacak :)
Başlayınca bırakamıyorsun 😅
Eeee tabii ki özlüyor ve fizik oturunca haz alıyor :) 😃
Kesinlikle öyle
:) iyi günler
Erinmezsem sabah sporu her şeyden güzel ama çok zor geliyor.
Sabah zor geliyor akşam daha iyi
Gece sporu ideal
Kesinlikle sabah sporu gün mük geçiyor
Akşam çünkü sabah enerjim yok
Kış aylarında akşam, yaz aylarında sabah
Akşam sporu bana göre
Sabah yürüyüş akşam spor 🏃🏼♀️
8.30-9.30 klasik benimki
Sabah aç karnına yapılan spor daha iyidir.
Aksam iyidir guzeldir
Sabah ve aksam sporu 😅
saat 3-4 arası iyi
Sabah tabii ki, akşam halimiz kalmıyor 😄
Hangi spor tam olarak
Sabah daha iyi oluyor da işte üşeniyorum 😅😅
Spor yapmıyorum. Jimnastik yapıyorum açma germe
Baya esnek misin
Sabah yüzmesi, akşam sahil yürüyüşü.
Sabah sporu bıde temiz hava off
Sabah daha güzeldir ama yapmıyorum.
Sabah kesinlikle
Sabah 6 gibi sporla güne başlamak güzel.
akşam sporu rulz
Gece yapıyorum, anca o zaman uygun
Sporsuz hayat :))
Her sabah yürüyüşümü yaparım
Sabah yaparım.
ikisini de yapabilirim
Sabah ağırlık akşam kardiyo
Akşam
Sabah sporu
Sabah
Sabah sporu
Sabah sporu guzel olur zinde tutar
akşam sporu
Doğrudur ama sabahta olmalı aksamda
Öğle sporu 😅
İkiside
Öğlen yapıyorum
Sabah sporu
Akşam
akşam daha dinç oluruz bence
Hiç fark etmez 😀😀😀😀
Ne zaman kaldirabilirsen popoyu
Sabah sporu
Sabah.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?