Bir dönem ağırlık çalıştım da, aslında çok ciddiye de almadım ama farkettim ki sırtım gelişmeye başladı gibi ve kaba geldi bu kaslar erir mi daha ince bir görünüm için ne yapabilirim 


Kas erimesi diye bişey yok ama bence çok takılma eril hissediyosun bu sırtla muhtemelen çoğu kız böyle sırt için aylarca yıllarca spor yapıyo değerini bil boş ver iyi böyle
Evet öyle hissediyorum
çok belli olmuyor hafif kas var benimde böyle olmasını isterdim kaç yaşındasın.
19
yaşına göre çok iyisin bence bacaklardada var mı kas
Ya valla bacaklar ince ama kaslı hafiften onlar hoşuma gidiyor
spor yapmanın faydaları benim bacaklar roberto karlos gibi çok kalın :)
Abowww sen seviyorsan harikaaa
Ben ince seviyorum yaa
Diyetle incelir zamanla sanırım çok bilgim yok ama bende araştırıyorum 😄
Benim vücudumu görsen şaşırırsın bayaa kalın:)
😝
Fotoğrafta “fazla kaslı kız” değil, “sağlam duruşlu fit kız” görünüyor 💪🏼 Dostum, gönül rahatlığıyla söyleyeyim, voleybol ve fitness yapan biri olarak bu seviye kası rüya diye isteyen çok var 😄
Kas erir mi? Evet, ağır ağırlığı bırakıp daha hafif kilo + yüksek tekrar + kardiyo yaparsan zamanla incelir. İnce ve zarif görünüm istiyorsan koşu, tempolu yürüyüş, yüzme, ip atlama, evde kardio videoları süper yakar 🏃♀️🏊♀️
Ama unutma, bu sırt sana ileride hem duruş hem güç açısından büyük konfor sağlar. “Kaba” hissetmen algı meselesi; şu anki halin gayet estetik ve sportif duruyor koçum 🏐🔥
Cevap
40Cevap
Hafif ağırlık çok tekrarlı egzersizler yapabilirsin ama kötü durmuyor şu an için
Egzersiz arttırır mı acaba sadece diyet falan mı yapsam
Yani diyette yaparak egzersiz yaparsan da sıkıntı olmaz kötü bir durum yok bu arada
Çok kaba değil ama vücut yapmıyorsan ağırlık çalışma
Biraz güçlenmek istemiştim msü için
Güçlenirken şekil alır ve bu kaçınılmaz sondur ama öyle abartılacak kadar değil bu seviyede bırakman bile yeterli
kötü bir görüntü yok aksine gayet güzel görünüyor ama daha fazla ağırlık basma :)
Evet biraz erkek sırtı gibi olmuş. Kaslar zamanla erir evet.
İp atla , plank yap , diyet yap , yürüyüş yap , İstasyon çalış.
Benden daha kaslısın ya moralim bozuldu akşam aksam ne biçim erkekim ben
İyi bence fazla kas yapma
Erkek gibi görünmek istemezsin
Evet ama tatlı duruyor
Evet fazla benimle aynı aga
normal olduğunu düşünüyorum
uf süper
pp de harika hahxkskfpsğs
teşekkürederim😌
Baya iyi
Teşekkür ederimm
Memen nerde kiz senin
Ya önde aslında çok küçük de değil 85 B cup
Yandan görünmesi lazımdı o nası meme sjsjsjs
Ya değişiyor herkesinki tabi kimisi yana doğru kimisi ortaya😄
Sırtın güzelmiş pehlivan
Ah işte sorumun sebebi bu kardeşim de böyle diyor da
Bencede
Kaba bir görünüm değil bu normal
hayır saçmalama :D normal. kas görmemişsin.
Bu sen değilsindir
Göğüs kaslarına da bakalım bi
Ben tam anlamadım önünü döner misin?
Bu foto realmı
Nr like atıyon
Real
O sırada ön tarafta memitolara gözü dikmiş duvarların min karizma
Ahahahhskafkkdaşşdkflssl patladım
Duvar tarafında bide çavuşmu var nasıl patladın töbeee kas falanda var ztn
Gayet iyi
Normal
Vay anasını
kas nerede
Nomal
Bence normal bundan fazlası erkeksi durur
Kas nerde
Çok normal
Gayet iyi
Önünu donsene baklavalari merak ettim hdhd
Tam anlayamadım önden de bi foto var mı jsjsj
Kilo
Kilo versem incelir o zaman yani kilo da böyle mi durur ki boyum 164 kilom 56
Yaniii taş gibi değil ama
Devam et bence
Ay yok bu da gitsin istiyorum
Daha hoş duruyor bence
Abi bu ne ya
Çok mu kötü
Fazla iyi
😅 sağol ama ben incelmek istiyorum
Senin bu haline şükreden ince haline ölür 😂
Kaslısın
Ya kimi normal diyor ama bilemiyorum bana fazla geliyor yani bi kız için biraz kaba gibi
Offf neler geçiyor aklımdan neler
Keyfine bakkk
İyi bence takılma
Bu beni döver mk
ortalardasın
Erkek bu 😂
Trans misun
Oha yuh hashjfkdlfşgkdlss
Normal
Yaş kaç
Hayır normal
Yok değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?