Evet arkadașlar Galatasaray - Başakşehir'i deplasmanda 2-1 yendi. Sarı kırmızılılar vasat oyuna rağmen alman yıldızıyla bir 3 puan daha aldı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray - Başakşehir'i deplasmanda 2-1 yendi. Sarı kırmızılılar vasat oyuna rağmen alman yıldızıyla bir 3 puan daha aldı. Maçı nasıl buldunuz?

Zaha = Sane diyorum maalesef, yine iyi bir ismi değerlendiremiyoruz ama en azından ligde yolumuza sağlıklı bir şekilde devam ediyoruz. Rakiplerimiz her an bir takıma puan kaybetme ihtimali yüksekken ki Beşiktaş mesela, biz öyle bi ihtimali yansıtmıyoruz bile o kadar rahat gidiyoruz. Bu kaybetmeyeceğimiz anlamına gelmez yine de elbette fakat görünen köy kılavuz istemez işte ligin Şampiyonu Galatasaray olacaktır, buna itirazı olanlar ise birer holigandır.
Okan Buruk, milli takımdan dönen oyuncuları dinlendirmek ve hafta içi Şampiyonlar Ligi maçı olduğu için kadroda bazı rotasyonlar yapmış, iyi de yapmış. İyi bir oyun olmasa da galip gelmeyi başardı. Sane'nin 2 gol atması sevindirici, çünkü bu onun için moral olacaktır.
Ben, Beşiktaş bu maçı alır artık heralde diye düşünüyordum 😄. Kendi evindesin, puana ihtiyacın var, karşındaki rakip Lig'den düşme olasılığı olan vasat birtakım. 1-0 öne geçtiğin maçta 1-2 yeniliyorsun 😄.
Haha aynen 😄😄
Vasat oyuna rağmen kazanmak büyük takımların işi be! Sane’nin katkısı maçta fark yarattı, resmen yıldızını konuşturdu. Deplasmanda alınan böyle kritik galibiyetlerin altın değerinde olduğunu düşünüyorum. 🟡🔴 Başarıya giden yolda oyun zamanla oturur, bu kafa ve mücadele oldukça sıkıntı yok! Sizce de değil mi? 😊
Cevap
4Cevap
Gs ekonomik oynuyo kasmıyo
Ligde zorlucak takım yok
Galatasaray in bu oyunu fenere 2 gömlek büyük bile
Maalesef Lig için yeterli
Vasatta değildi gayet güzel oynadılar işte.
Başakşehire ne kadar iyi oynayabiliriz ki? Oynayıp ne yapacağız. Yürüyerek yeniyoruz zaten bu ligdeki takımları. Extra vites artırmaya gerek yok.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?