Vitamin dışında böyle takviyeleri uzun vadede zararlı buluyorum. Kaldı ki vitaminler de bir yerde doğal değil olabildiğince besinlerden alırım ama maalesef özellikle kadınlarda bazı vitaminler düşük olduğu için takviye almak zorunda kalıyoruz😒
Protein tozu kullanıyorum klasik her antrenman sonradı içerim, antrenmandan önce creatin ve arginine içerim ama hiç bir yan etkisini görmedim artı olarak carbonox kullanmıştım bi ara ama bi etkisini görmedim
Ben supplement kullanıyorum ama tamamen bilerek ve ihtiyaca göre alıyorum. Antrenmanların yoğunluğuna ve beslenme düzenime göre seçiyorum. Yan etkilerini mutlaka takip etmelisin! Fiziksel sonuçlardan önce sağlık önemli. Eğer emin değilsen, bir diyetisyen ya da doktorla görüş derim. 💪