Futbolda bu kadar başarısız olmamıza rağmen bu kadar yatırım ve heyecan niye?

Türkiye futbolculara en fazla para ödeyen, maaş veren, pahalı transferler yapan ülkelerden biri. Bu kadar yatırım yapılan futbolcular ise ne düzgün oyun oynayabiliyorlar ne de bize keyifli bir futbol izleyebiliyorlar. Sanki sokaktan rastgele 11 kişiyi sahaya koymuşsun gibi kötü ve saçma oynuyorlar. Ayrıca taraftarların yüklediği duygusal anlam, heves ve heyecan da cabası. Peki futbolda bu kadar başarısız olmamıza rağmen bu ilgi ve alaka neden? Basketbol ve voleybolda daha iyi olmamıza rağmen diğer spor dallarına çok ilgi yok. Final oynayana kadar kimsenin haberi olmuyor yarı finale çeyrek finale kaldığımızdan. Futbolda ise daha elemelerde, play offlarda herkeste gereksiz bir heyecan😅 Sonunu bile bile, daha elemeleri geçip asıl oyunları oynayamayacağımızı bile bile herkeste gereksiz bir heyecan ve umut.. Futbolcuların ve ülkedeki takımların ne aldıkları parayı ne de bu taraftar desteğini hak ettiklerini düşünmüyorum

Güncellemeler
9 ay
Bu kadar yatırım yapılan futbolcular ise ne düzgün oyun oynayabiliyorlar ne de bize keyifli bir futbol İZLETEBİLİYORLAR. *
Futbolda bu kadar başarısız olmamıza rağmen bu kadar yatırım ve heyecan niye?
Cevapla