Genel başlık: Futbolda da adaletin olmaması. Alt yapıda karakteri düzgün saygılı yetenekli gençler hem hocanın hem takım arkadaslarin hedefi oluyor zaten bir yandan torpille mücadele ediyor bir yandan da bu hasetlerle. Kendimden örnek genclerbirliginin secmelerine hazirlanmistim. Gunde 6-8 saat antreman yapan biriydim. Secmelerde gunesin altinda 8 saat beklettiler. Artik sira bize gelecek diye beklemekten yorulduk hocalar yanimizdan gecerken gereksiz bir sekilde toplan diye bizi tersliyordu. Yaşıtım dediğim kişiler desen benim iki katım (yaş kucultuyorlar avantaj elde edebilmek icin boyle guruhlarda var) Scout ekibi desen kim ne yapiyor hic umursamiyor kendi arasında muhabbet kahve. Sanki kimin alinacagi onceden belliymiş gibi. O gün secmelere katilmadan moralim bozuk ayrıldım ve futbolu da biraktim (İyi ki de bıraktım) Bir gün gençler birliginin kume dusmesini umdum. 3 yil sonra gençler birliği kume düştü bir daha kendine gelemedi şu anki çırpınışlarını kahvemi ılık içerek takip ediyorum. O kadar haz alıyorum ki yok bunun bir tarifi…
En İyi Cevaplar