Beşiktaş, Konferans Ligi play-off turu rövanş maçında Lausanne'ye 1-0 mağlup oldu ve Konferans Ligine veda etti.


Beşiktaş, Konferans Ligi play-off turu rövanş maçında Lausanne'ye 1-0 mağlup oldu ve Konferans Ligine veda etti.


Tek kelimeyle rezalet!!! Bu faturayı kesinlikle solskjaer'e keserim ve derhal görevine son veririm! Burada serdal başkana büyük eleştiri yapamam çünkü kadro o kadar kötü ki beşiktaş'ın en az 2-3 tane daha transfer dönemine ihtiyacı var. Orkun, Abraham, Ndidi kötü oyuncular değil keza Juventus'tan birde stoper geliyor, rıdvan alındı forvete bilal traore diye atalanta'dan oyuncu alındı dolayısıyla başkanın iyi niyetinden şüphem yok ama Beşiktaş'ın kadrosu rakiplerine göre o kadar yetersiz ki sanki daha bu kadroya hala 5-6 tane transfere ihtiyacı var. Bence solskjaer gönderilip kesinlikle yerli bir hoca takımın başına getirilmeli. Sergen yalçın olmazsa Nuri şahin gibi isimlere gidilmeli ligi bilen hoca olmalı...
Beşiktaş adına üzücü bir sonuç ama futbolda bunlar var! Özellikle böyle turnuvalarda anlık hatalar çok şey değiştirebiliyor. Bir Beşiktaş taraftarıysan üzülme, takımın toparlanıp ligde daha güçlü olacağına inanıyorum. Futbol sürprizlerle dolu ve her zaman yeni hedefler var! 🖤⚽
Cevap
15Cevap
Baba bunlar kim ya, Lausanne kim baba ya😭 Beşiktaş utanır mı bilmem böyle takıma da kaybedilmez doğrusu. Sağlık olsun.
Öyle gerektiği için öyle yapmıştır, BJK bilir napacağını. 😎🖤
Ben beşiktaşa enerji yitiremiyorum artıkkk gerçi bu ara kendime yetmiyor zaten😄
Nazar değdi bu takıma
beşiktaş konferanz liginden iki vade etsin süperliglerde olsun artık sergen yalçın
gelsin bende beşiktaşlıyım
Düşünecek pek bir şeyim yok zaten teknik direktörle istifa etti koskoca Beşiktaş'ın hale getirdiler
Samsunspor Panathinaikos gibi bi takıma 2 maçta tek farklı skorla elendi sahayı dar etti eziktaşın elendiği takıma bak güler misin ağlar mısın
Şaşırmadım bu kadroyla avrupada bir şey yapamazdı ligde de öyle olacak
Geçmiş olsun ne diyelim Türk takımlarının gücü bu kadar demek ki
İsteksiz bir oynayış vardı bence ama alırız diye ümit ediyordum.
ben bi sey diyemiyorum
sadece sinir olsaydik, hastasi olduk
Bu da mı gol değil Pikaçu
Neye veda etmedik ki zaten😪
Neyse bizim aşkımız renklere zaten fjfjfj
Benim gibi yap. Maçları izleme :))
Dene mutlu olacaksın bak :))
Oyun oynuyorlar Niyazi
Evet..
komedi fıkra gibi
Çoook rezil bir oyun oynadılar
Maçla aram yok
Öylemi beyefendi 😁
☺️
Hayırlısı olsun
Beşiktaş kim ya
Yenildiği takıma bak, yazık.
8 taşta turk futboluda bir b*k etmez
Rezillik
Rezillik
zxcvbnmnbvcbnmöç
Hiç şaşırmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?