
Şampiyonlar Ligi'ndeki temsilcimiz an itibariyle rakipleri belli oldu. İşte Galatasaray'ın rakipleri;
- Liverpool
- Manchester City (d)
- Eintracht Frankfurt (d)
- Atletico Madrid,
- Bodo/Glimt
- Ajax (d)
- Monaco (d)
- Union SG

Şampiyonlar Ligi'ndeki temsilcimiz an itibariyle rakipleri belli oldu. İşte Galatasaray'ın rakipleri;
Bence 8 ila maksimum 10 puan arası toplayıp ilk 24'e giremez. Liverpool, Man city ve Frankfurt'a yenilir. A. Madrid'i bence rams park'ta yenemez. Deplasmanda Ajax veya Monaco'dan 1 puan alır kazanacağı iki maç var bodo glim ve u. s gilloise onlardan biriylede sürpriz beraberlik alırsa kimse şaşırmasın...
Puan tahminim tuttu! 😅 Ilk 24'e giremez demiştim çünkü geçen sene 24'üncü takım 11 puan almıştı bu sezon ise baraj 9 puan ve averaja kaldı. Şimdi ki tahminim ise Galatasaray'ın atletico madrid veya Juventus'a karşı tur şansı olmadığı yönünde. Hele ki atletico madrid gelirse tur şansı 0. Juventus gelirse de bence geçemez elenir...
Kolay bir grup değil ama ben ilk 16'ya girerek çıkacağını düşünüyorum. Union ve Bodo'yla kendi evimizde oynayacağız, ikisini de mutlak suretle yenmemiz lazım. Liverpool ve City maçları çok zor, kabul etmek lazım. Atletico Madrid'leyse yine evimizde oynamanın avantajıyla yenilmeyiz hatta galipte gelebiliriz. Tam olarak puan vermek biraz zor ama çıkarız ya.
Geçen sene geliyor aklıma köy takımlarına karşı berbat oynamıştık Manu Bayerne Tottenham gibi takımlara sahayı dar etttik. Ben inanıyorum guruptan çıkarız Liverpool’u içerde yeneriz ama City deplasmanı zor gibi
Liverpool′u yenmeyi unutalım öncelikle Psg ve Barçadan sonra en formda takım onlar çünkü 😀 biz sadece yenmemiz gerekn dişimize göre ve bizden daha zayıf kalanları yenelim yeter. Artık psikolojik bi rahatsızlığa döndü küçük takımlara kaybetme endişeşi bu düşünceden kurtarması lazım bu takımın. Eksra bi puan kazancı olarak da içeride belki Atletico Madride karşı bişeyler olabilir.
Liverpool kim kanka ya iyi bir savunma ve hızlı hücumlarla içlerinden geçeriz 😃
Dünyanın en az izlenen derbisi tanınmayan takımlar arasında olmuş.
Kendileri demişler aynısı tekrar yaşanmayacak diye.
Yani ne kadar başarılı olursa olsun, az izlenecek diye şampiyon yapmazlar gibi.
En az izlenen finali biliyorsun değil mi porto - monaco iki sürpriz takım final oynamıştı bu kadarını fazla buldukları için sistemde değişikliğe gidilmişti yani bir sürpriz yapacak takım varsa o da biz oluyoruz ve buna engel olmak isteyeceklerini düşünmüyorum çünkü bahsettiğim finalin aynısı yaşanmayacak bir hale getirmişlerdi
Cevap
9Cevap
umarım çok puan toplar
Benim beklentim play offa kalacak puanı toplayalım yeter
ilk 8 imkansız zaten. 24 içinde olması yeterli olur
olum beşiktaş köy takımına elenmiş lan dfskgdsfgsdf
gördüm şimdi sdfsdfsd konferansa bile gidemediler yazık lan. başakşehirde elenmiş. iş yine GS FB ye kaldı bir de samsun
ya bi de utanmadan konferansı alabileceğini söylüyordu hocaları dfklgldfghfdgh
sdfsdfsdxc
12-13 puan bizde liverpool harici çok yüksek şamsımız var city formsuz diğerlerini yok ederiz
City liverpool athletico ve ajax aslani kedi yapacak, digerlerini yenebilir
Lidere selam dursunlar ❤💛
En kötü 13 puan toplarız
14 diyorum içimden öyle geldi
Elemeye kalır gerisi belli olmaz
Yeni cevapladım, 24 puan alıp lider bitiririz 😅.
Hayırlı olsun
Çok zor hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?