takımı gormek icin iyi bir gazirlik maci ama tabiki hazirlik maçı her şey demek degil asla da olmadi yani ornek veriyorum yusuf demir cok iyi oynar ama lig zamani kotu oynayabilir gecen sezon seferovic vakasi gibi hazirlik macinda gol yagmuru olacak dedigimiz adam yok oldu gitti yani
İcardi yok rashica yok icardi yerine zaniolo rashica yerine barış Alper veya Yusuf Demir oynamalı eğer rotasyona giderse Okan hocam maçı kaybederiz ya da berabere biter ama olmayan kişilerin yerine söylediklerimi koyarsa rahat bir şekilde 4 atarız