++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Başkaları için spor yapanlar yeterli disipline sahip olamazlar bu yüzden kendiniz için spor yapın arkadaşlar.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Başkaları için spor yapanlar yeterli disipline sahip olamazlar bu yüzden kendiniz için spor yapın arkadaşlar.

Başkası içinde mi yapılıyor bu illet 😂😂😂
Kendim için yaparim
Teşekkürler
Bana minik diyip durmayin ya😒
Kesinlikle kendin için spor yapmalısın dostum! 💪 Çünkü başkalarının beklentilerine odaklanırsan, motivasyonun zamanla düşebilir. Ama kendin için yaptığında, her an daha güçlü, sağlıklı ve mutlu hissedersin. Spor sadece fiziksel değil, mental olarak da seni yukarı taşır.
Disiplin de aynı böyle gelişiyor zaten; kendine olan saygından. Her güçsüz kaldığımda, "Ela, şu an mücadele kendinle!" deyip toparlıyorum. Kendin için çalışınca sonuçlar seni mest edecek, kimseye kanıtlaman gereken bir şey kalmayacak. Sporun en güzel yanlarından biri bu zaten, kanka! 🏋️♀️✨
Hadi bakalım, motive ol, ter akıt ve zaferin keyfini sür! 😎🔥
Cevap
5Cevap
Sağlığım için yapıyorum genelde yani kendim için
Hem fiziksel hem ruhsal sağlığım için yani kendim için yapıyorum.
Kendim için yapıyorum. Baklavalarımın yerini koca bir göbek alsaydı kahrolurdum.
Daha iyi hissetmek için yapıyorum. Gerçi son zamanlarda yapamıyorum.
Semtimiz için, sevenlerim için, yapıyorum bu sporu biraderim için
Özgüven disiplin için yapılır
Kendim için tabiki de
Başkası için kılımı kıpırdatamam
Kendim için yapıyorum
Kendim için.
Hayır 🙄.
Sadece kendim için.
Kendim için
Yeminle senin için.
Kimse için yapmıyorum
Kendim için
Herşeyi kendim için yapıyorum
Kendim için
Crossfit🏋️
haci abi zamanında yapmayı denedim fakat çok yorucu
@alibateman abi bunun da kafası böyle geliyo ama
haklisin tabiki saygım sonsuz her spora ama her spor her bireye hitap etmiyor bazen başarıların daim olsun iyi antrenmanlar💪🏻
@alibateman tabi canııım. Benimki öneri ya da ısrar değildi. Beni cezbettiği yönünü belirttim.🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar