Sporunuzu bireysel mi, yoksa gruplar halinde mi yapmayı tercih ediyorsunuz?


Grup olarak toplu yapmayı seviyorum daha eğlenceli oluyor.
Tek başıma olduğumda daha motive hissediyorum ve daha verimli olduğumu düşünüyorum. Ayrıca spor yaptığım süre boyunca düşüncelerim ve duygularımla baş başa kalmaktan çok keyif alıyorum.
Cevap
12Cevap
Evde tekken yoga yaparm bireysel olarak
Başkaları ile daha güzel ama genellikle kimse olmadığı için tek yapıyorum
Tek her zaman daha iyi ama sağlam bi arkadaş olması bazen antrenman sırasında ağırlıklarda zorlandığında destek atmasıda ayrı bi avantaj
Tek yapınca daha güzel daha çok kendime odaklanıyorum
Aslında grup sekronize yapılan şeyler bana daha çok keyif veriyor… step aerobik gibi…
Bireysel yapmayı tercih ederim. Çünkü kalabalıktan hiç hoşlanmam.
Salonda da çalıştım ama şu anda tek çalışıyorum daha keyifli
Grup seviyorum amma yapan yok diye hep yalniz yaparim
Merhaba Hangi spordan hoşlanırsın
Simdilik kardio
Skuat yapıyorum bende ağırlıkla boyum uzun bacaklarımı kalınlaştırmak için
Ben de eskiden yapardim
Bireysel spor yapıyorum senelerdir. Ama artık bir fitness arkadaşım olsun da istemeye başladım. Yalnız olmak çok zor, kafama göre biri olsun istiyorum. En çok da erkek arkadaşımla spor yapmak istiyorum...
Neden spor yapmıyor erkek arkadaşın
Tek başına iyi oluyor
Başkası olunca dikkatim dağılıyor
Yalnız yapmayı severim
Tek yapmayı seviyorum
Tek yapmayı seviyorum.
Tek yapmayı seviyorum...
Tek yapmayı seviyorum
Sıkıcı değil di mi
Hayır
Bende aynıyımdır çok sıkıcı falan derler ama asıl biri varken yanımda spor yapamıyorum ben salona mı gidersin
Evet
Ne kadar süredir düzenli spor yapıyorsun
Yaninda bi arkadas olsa iyi olur
Neden ki
Tekk
Neden bıraktın
Baskalariyla
tek seviyorum
Tek başıma
Sporu tek, tostu çift kaşarlı severim😄
Tek iyi ya
Tek yapmayı tercih ederim
dostlarla yapılan spor >>>>
Yalniz daha iyi
Tek basima
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?