Yürüyüş ve diğer tüm spor dalları da olur.
Ben genelde tek çalışıyorum ama arkadaşım olduğunda da ayrı keyif alıyorum. İki kişinin güzel yanlarından biri de motivasyon daha iyi oluyor ve ağırlık daha çok kaldırabiliyorsun ya siz?


Genelde arkadaşımla, ama tek yapmayı tercih ediyorum
Tek takılmak daha cazip geliyor bana.
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Cevap
14Cevap
Sporumu tek başıma temha alanlarda sadece kendime odaklanarak yapmayı tercih ediyorm
Tek başıma yapıyordum bıraktım zaten artık yapmıyorum aşırı derecede yoruyor beni ilaç takviyesi yüzünden
Tam olarak ne ilacı olduğunu bilmiyorum ama bence yap sanki daha önce gördüğümde iyi formun vardı
Zaten kötü değilde yapamıyorum ilaçlar çok aşırı yoruyor beni elimde olan bir şey değil
Tamam ben anladım şimdi. Bittikten sonra başlarsan bilgi için sorarsın yardımcı oluruz
Teşekkürler😂
Geçenlerde tek başıma Bisiklet sürmeye çıktım. Güzeldi de ama, arkadaşlarla beraber bir başka oluyor.
Tek yapıyorum. Çünkü kasları soğutmadan programımı bitirip sporumu daha verimli hale getirebiliyorum.
Sporla alakam sadece snowboard.
Onu da tek başıma yapıyorum.
Ben sadece tek başıma yürüyüş yapıyorum yanımda birisi olunca tempom düşüyor
Tek başıma, yoksa odaklanamıyorum.
Tek başıma daha iyi ya. Dikkatim dağılır yoksa
Kesinlikle tek başıma
Arkadaşım yok yaparsam tek yapıyorum
Tek sıkıcı oluyor arkadaşımla yaparım
Bazen arkadaşla bazen yalnız
Arkadaş bulamıyorum yanıma 😑
Genelde tek yapıyorum
tek başıma yapmayı seviyorum.
Tek başıma
Tek başıma giderim
Tek başıma yaparım
tek yaparim
Tek.
Tek başıma
Tek başıma
Tek başıma yaparım
Antrenörüm ile
Tek yaparim
Tek adamlık iyidir
Tek çalışırım
arkadaşla
Tek çalışırım
Tek başıma yapıyorum
Tek yapıyorum
Tek.
Hiç yapmıyorum ki🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar