Sporu tek başınıza mı yaparsınız, arkadaşınızla mı?

Yürüyüş ve diğer tüm spor dalları da olur.
Sporu tek başınıza mı yaparsınız, arkadaşınızla mı?
Ben genelde tek çalışıyorum ama arkadaşım olduğunda da ayrı keyif alıyorum. İki kişinin güzel yanlarından biri de motivasyon daha iyi oluyor ve ağırlık daha çok kaldırabiliyorsun ya siz?
Sporu tek başınıza mı yaparsınız, arkadaşınızla mı?
Cevapla