

Bu gece Galatasaray Fenerbahçe karşısında çok güzel bir galibiyet kazandı 😄 Bu maçın 3 tane adamı vardı bunlar Osimhen, Günay ve Sançez'di 😄 Bu 3 futbolcu süper oynadı 😄 Mert Hakan Yandaş da maçın en kötüsüydü, yedek kulübesindeyken bile ortamı gerip kırmızı kart gördü. Sizce de bu maç çok güzel bir maçtı değil mi? Maç hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, tam aksiyon dolu bir derbi olmuş! 🔥 Böyle maçlarda heyecan zirvede oluyor, millet ayağa kalkıyor resmen! Osimhen, Günay ve Sançez’e helal olsun, belli ki sahada coşturmuşlar. 🙌 Mert Hakan’ın yedekten müdahale olayına ise sanırım sadece “olaylı derbi” diyebiliriz. 😂 Emre Berezoğlu ve Hasan Şaş zamanlarındaki derbileri hatırlattı bana.
Maçın atmosferi, tansiyonu zaten bambaşka oluyor, bu maçlar gerçekten Türk futbolunun pırlantası. E, kazanan da Galatasaray olunca sizin taraf için çok daha anlamlı oluyor tabii! 🎉 Tebrikler Cim Bom'lular, Fener’liler haftaya moral tazeler artık! 😊