Bu Gece Galatasaray Çok Güzel Bir Galibiyet Kazandı?

Bu Gece Galatasaray Çok Güzel Bir Galibiyet Kazandı?
Bu Gece Galatasaray Çok Güzel Bir Galibiyet Kazandı?

Bu gece Galatasaray Fenerbahçe karşısında çok güzel bir galibiyet kazandı 😄 Bu maçın 3 tane adamı vardı bunlar Osimhen, Günay ve Sançez'di 😄 Bu 3 futbolcu süper oynadı 😄 Mert Hakan Yandaş da maçın en kötüsüydü, yedek kulübesindeyken bile ortamı gerip kırmızı kart gördü. Sizce de bu maç çok güzel bir maçtı değil mi? Maç hakkındaki düşünceleriniz nedir?

Bu Gece Galatasaray Çok Güzel Bir Galibiyet Kazandı?
Cevapla