
Dün akşamki galibiyet ile Galatasaray puanını 4 de çıkarttı Galatasarayin guruptan çıkma şansı sizce var mı bu arada 3yer 5 yer diyen bir kesim vardı burada onlarada selam olsun

Dün akşamki galibiyet ile Galatasaray puanını 4 de çıkarttı Galatasarayin guruptan çıkma şansı sizce var mı bu arada 3yer 5 yer diyen bir kesim vardı burada onlarada selam olsun
Manchester United çok kötü oynuyor son yıllarda ve bu yüzden 3 atar 5 atar demedim ve Twitter'da bunu yazanları da uyardım bu manu ya güvenip böyle konuşmayın diye, aynı şekilde bu sene Bayern de kötü, Galatasaray ın kazanması bana göre sürpriz olmadı. Manchester muhtemelen bu gruptan çıkamaz iki Kopenhag maçında kazanamazsa, maçın oyuncusunun rasmus höjlund olması bence adil olmuş gerçekten Manchester adına ve maç adına en iyi olan oyuncuydu sahada Galatasaray ı tebrik ediyorum galibiyetten ötürü, Avrupa'da hangi takım olursa olsun tam desteklerim, ligde yeriz birbirimizi o ayrı.
Başarı ve avantaj dört maç var çıkma potansiyeli var çıkabilir oyun yapısı , hocanın oyunu anlaması , oyuncular ile yapar. Yeter ki defansın arkasına atılan toplar ile oyuncu arkaya kaçmasın.
Geriye düşmesine rağmen oyundan düşmemesi iyi iyi bir kadro var Münih maçları daha zor olacak arka arkaya olduğu için o maçlardan puan alabilirsek neden çıkmayalım
Böyle turnuvalarda neyin ne olacağı belli değil. Ülke için puanlar güzel.
Cevap
3Cevap
valla manu çok kötü ve 0 puan ile sonuncular gsnin durumunu manu kopengah maçlarının sonucu belirler biraz da.
Çıkar.
Cikabilir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?