Bu 5-0 lık yenilgi bir tek bana mı koydu Galatasaraylılar moraller düzeldi mi?

Hazırlık maclarında cok kötü oynadık 8 numara transferi istiyoruz daha gelmedi as kadroyla cıktık takım birbirini tanıyor cok top kaybı yaptık icardiyi ben macta görmedim sahsen cok sıkıntılı bir sene gecirecez bence bu sene fenerle besiktas arasında gececek maalesef
Bu 5-0 lık yenilgi bir tek bana mı koydu Galatasaraylılar moraller düzeldi mi?
Cevapla