Sizce Galatasaray a ne oldu, sizce Galatasaray neden 5-0 gibi ağır bir skorla yenildi süper kupa da?

Hani 1 fark 2 fark olsa anlarım ama 5 fark çok dikkat çekici ya. Düşünsenize Bayern Münih karşısına çıktı Manchester United karşısına çıktı Kopenhag karşısına çıktı ama 2 farktan fazla yemedi. Bjk gibi bir kulüpten nasıl olur da 5 fark yedi? Sizce ne oldu? Maçtan zevk aldınız mı? Ben ilk yarıyı izledim zerre zevk alamadığım için ikinci yarıyı izlemeye gerek duymadım. Maçtan sonra skoru anca öğrendim. Nasıl oldu bu? Neler söyleyebilirsiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Galatasaray ın şampiyonlar Ligi'nde ortaya koyduğu oyun belli. Belli ki kuş tayfası bu başarı karşısında çok canı yanmış. Ki TFF diye ağlıyorlar. Ama var ya her TFF deyişinizde canınızın ne kadar yandığını daha bi net görüyoruz. Şampiyonlar Ligi'nde de mi TFF vardı kuşlar? Siz ağlamaya zırlamaya devam ededurun, şampiyon Galatasaray 😊😊
Sizce Galatasaray a ne oldu, sizce Galatasaray neden 5-0 gibi ağır bir skorla yenildi süper kupa da?
Cevapla