Fenerbahçe, evinde konuk ettiği Rangers'a 3-1 mağlup oldu. Maç hakkında yorumunuz nedir?

Fenerbahçe, evinde konuk ettiği Rangersa 3-1 mağlup oldu. Maç hakkında yorumunuz nedir?

Ne bekliyorsun ki işte Mourinho getirdiler güya 🤣🤣

Burası Avrupa, Türk ligi gibi hakem satın almaya benzemez Sarı Civciv 🐣🐣🤣😂

Anca kendinizi yere atıp durun penaltı bekleyin Penaltısız gol bile atamıyorsunuz 😝

#fenerbahçe #rangers #euroleague #futbol #spor

Güncellemeler
1 yıl
UltrASLAN 🦁 ❤️
Güncellemeler
1 yıl
ZTK da da sunlari yensek tamamdir 😂😂
Fenerbahçe, evinde konuk ettiği Rangers'a 3-1 mağlup oldu. Maç hakkında yorumunuz nedir?
Cevapla