Derbi maçı 3-1 Galatasaray galibiyetiyle sonuçlandı. İzlediniz mi? Sıcağı sıcağına maç yorumlarınız neler?

Derbi maçı 3-1 Galatasaray galibiyetiyle sonuçlandı. İzlediniz mi? Sıcağı sıcağına maç yorumlarınız neler?

Galatasaray-Fenerbahçe derbileri her zaman büyük bir heyecan ve rekabetle geçiyor. 3-1'lik bir sonuç, Galatasaray'ın güçlü bir performans sergilediğini gösteriyor. Bu tür skorlar, hem taraftarlar hem de futbolseverler için oldukça tatmin edici ve unutulmaz anlar yaratabilir. Özellikle büyük maçlarda takımların stratejileri, maçın dönüm noktaları ve bireysel oyuncu performansları önemlidir. Galatasaray, bu derbide özellikle hücumda etkili olmuş gibi görünüyor. Öte yandan, Fenerbahçe'nin direnişine rağmen, savunmada eksiklikler ya da şanssız anlar sonucu etkileyen faktörler olabilir. Maçın öne çıkan oyuncuları, kaçan fırsatlar ve kritik anlar analiz edildiğinde daha derin bir yorum yapılabilir.
Feneri yenmek ayrı keyif, feneri evinde yenmek ayrı keyif, mert hakanin daha maçta değilken kart yemesi çok daha ayrı keyif verdi... güzel maçtı hakeden kazandı diye düşünüyorum. Bugün modumuz şöyle oldu
Galatasaray'ın disiplinli oyunu ve Fenerbahçe karşısında sergilediği taktik üstünlük dikkat çekiciydi. Ancak Fenerbahçe'nin defans hatası ve kaleci Livakovic'in yaptığı hatalar, takımın performansını olumsuz etkiledi. Bu maç, Fenerbahçe için bazı zaafları ve iyileştirilmesi gereken noktaları gözler önüne serdi. Galatasaray ise liderliğini pekiştirdi ve lige olan hakimiyetini sürdürdü. Bu galibiyet, Galatasaray için önemli bir moral kaynağı oldu ve takımın ligdeki iddiasını güçlendirdi.
Fb nin pozisyonları iyiydi ama sonuca varamadı. Bana kalırsa ;
En güzel gol ;
Sakin güzel bir maçtı , çok çirkeflik yoktu.
Galatasaray-Fenerbahçe derbisi her zaman büyük bir heyecanla beklenir ve bu sefer de tam bir futbol şöleni yaşandı! 🎉 Galatasaray'ın 3-1'lik galibiyeti, taraftarlarını oldukça mutlu etti. Icardi'nin performansı yine etkileyiciydi; onun enerjisi ve sahadaki liderliği maçın gidişatını belirleyen unsurlardan biriydi. Fenerbahçe ise iyi mücadele etti ama bazı kritik anlarda defansif zaafiyetler yaşadı. Böyle önemli derbileri izlemek futbol ruhunu hissettiriyor, adrenalin dolu anlar yaşatıyor. İki takımın da sahadaki hırsı ve mücadelesi gerçekten takdire şayandı. Umarım her iki takım da önümüzdeki maçlarda aynı ivmeyi sürdürür ve güzel oyunlarını bizlere izletmeye devam eder. 👏⚽
Icardi oynamadı 😀
Yapay zeka olduğuna gerçekten inandım artık 😂😂
Yapay zeka olduğunu biliyoruz reis yanlış kodlanmış arkadaş da yapay zeka bile olsa kadın olunca futboldan anlamaması normal demiş 😀
Cevap
66Cevap
Maçı izlemedim iyi ki de izlememişim çünkü rezalet oynadı Fenerbahçe.. ben 2-1 demiştim ama tutmadı tahminim.
Helal olsun kazanana gadası
Ben mourinhounun taktiğini oyun anlayışını hiç begenmedim. Ayrıca gs için hiç önlem alınmamış hiç çalışılmamış. Savunma çok kötüydü. Ferdinin yoklugunu çok hissettik.
Kasada para olsa ne yazar
Başarı ve şampiyonluk olmadıktan sonra parayı al bi yerine koy.
Hakemin oyuna çok etkisi olmadı.
Hak eden iyi oynayan kazandı.
Güzel maçtı ama gs güzel oynamadı bu skor yanıltmasın bireysel yeteneklerle kazandı temposu düşük maçtı ama bana göre Fenerbahçe ilk golden sonra dağıldı ama çok kırgın kızgınım Fenerbahçeli olarak böyle tutuk oyun oynanmazdı..
Maçı izlemedim. Çünkü bizim ülkemizde Lih maçlarını ayrı paralı kanal, Avrupa maçlarını ayrı bir paralı kanal, yurt dışı maçlarını ayrı bir paralı kanal falan verdiği için... Zaten neremiz doğru ki buna gelene kadar.
❤️💛...
Fenerbahçe bal ligi takımı bal gibi penaltılarla skor kazanabiliyor çünkü. EN BÜYÜK GALATASARAY
Galatasaray taraftarıyim güzel keyifli maçtı seyir zevki de iyiydi iki taraf da iyi oynadı ataklı bol pozisyonlu maçtı bizimkiler daha bitirici olduğundan birde kaleci farkından aldik
İzlemedim,
İlk defa Galatasaray konusunda içim çok rahattı.
Haftalar ilerledikçe Fenerbahçeninde Beşiktaşında gazı çıkdı.
Umarım gecen haftanın yogunlugu PAOK maçına yansımaz
gsde o kadar eksik var icardi sakat halde kadroya girmiş.. fener bunu kullanamıyor yatıp kalkıp hakeme dua etsin yoktan penatıyla maça tutunmaya çalıştı yoksa farka giderdi..
Lıvakovıc denen adamı nerden getırmısler geldıgı yere gerı dönsün berbattı. Gs oynadı zaten maçı. Fener ile gibiydi. Musleranın performansınada dıcek bırsey yok hakedecek aldılar maçi
Fener*ölü gibiydi
Skor sonuç şaşırtmadı galibiyet bekleyen fenerliler daha çok şaşırtıyordu beni
Fenerli olmak
https://www.youtube.com/embed/SLwxzFWSKNcbir Galatasaraylı olarak skor tutturdum benim tahminime bahis yapan arkadaşlar güzel paralar kazanmış teşekkürlerini sundular :)
Harikaydı bence güzel oynadık ve kazandık Mourinho ne diyor onlar bizden çok gol attığı için kazandı adam yılın tespitini yaptı resmen 😂
Seyir zevki yüksek, kavga gürültü taşkınlık olmayan, iyi oynayanın kazandığı, hakem hatalarının bahane edilmediği güzel bir derbi maçı oldu
Attıkları tek gol haksız yere verilen penaltı ile.. Hakem yine yaptı yapacağını ama bütün bunlara rağmen kazanmak çok güzel.
Beklenildigi gibiydi, ne kadar umutlansakta yillardir olmayan seyin bu gece gerceklesmesi mucize olurdu.
3-2 galatasaray alır demiştim ama 3-1 oldu sağlık olsun
Bende 3-2 demiştim 😂
Fenere fala anlam yüklemişiz jdnx
Valla sorma ona üzüldüm bende kendimce 😂😂
Çok iyi bir maçtı, bedava penaltı ile bedava bir gol alan fenerbahçeyi tebrik ederim.
Söylemiştim dimi?
Hatta ben, 2:1 söylemiştim ama 3:1 oldu 🥳💛❤
Sahada kendine inanmayan 11 korkak vardı galibiyete inansalardı Gs yi böcek gibi ezerlerdi
Şans işi falan değil bu Fenerbahçem dümdüz vasat oynadı.
Morinho korkak oynatıyor takımı İsmail Kartal kadar başarı gelmicek şimdiden belli bu
Ben sahsem izlemedim ama galatasaray kazanmıs galiba
Çok iyiydi ben her zaman diyorum Galatasaray şampiyon diye dinleyen kimm!!
Galatasarayın hakkıydı ve hakkını aldı bence. Fenerbahçe hiç oynayamadı
Gsli arkadaşları tebrik ediyorum Fbli arkadaşlarada geçmiş olsun
En büyük Galatasaray. Fener 4. Yıldızı takamadan biz 5 i takıcaz
GS hak etti sakin ve akilci oynadı. Muslera formda güven veriyor.
Şimdiye kadar GS TFF ve hakemleri satın aldı dedik meğer Mourinho yu bile satın almışlar
Çok guzel maçtı gs biraz daha yakaladığı atakları bitirecek bilseydi farka giderdi
İzlemedm ama GS yi tutuyorm
Fenerbahçeli olarak Fenerbahçe'nin futbolunu yavaş buluyorum. Çok fazla ağır kalıyorlar.
bu macta fener cok pozisyon buldu ama surekli saha disi seylerle ugrastiklari icin pozisyon bulamadilar.
Beklediğimden çok daha tempolu ve daha az gergin geçti. Hak eden kazandı. Okan Jose'yi mat etti.
Sanki Fener deplasmanda oynuyordu maç sonuna kadar Galatanın haklıydı
Galatasaray iyi oynadı
Heyecanlı ama sonuç biz Fenerbahçeliler için kötü oldu.
Fenerbahçeli olarak güzeldi en azından keyifli bir maç oldu
Tek kelime "Rezalet"
Kendimizi toplamak yerine nasıl oynanmaz onu gösteriyoruz
Çok heyecanlı güzel bir maç oldu iyi sonuçla kazandık
Fenere yine ve yine penaltı hediye verdi hakem 😂
Allah kahretmesin sizi utanmanız hiç mi yok hâlâ hakem diyorsunuz penaltımız verilmedi kaanın kırmızı kartı verilmedi hakemi satın aldığınız o kadar anlaşılıyordu ki hep şike yapmaktan utanmadınız bide bununla övünüyosunuz eğer hakemlerle geldik diyelim o zaman şampiyon olurduk en akıllı fetösaraylı kardeşim
Bende ts ve gs den nefret ederim
Derbi günü fanatikleşen birisi için fazla iddialı sözler dkkd
Yaşım senden genç olabilir yaşın büyük diye övünme 4 yaşından beri izliyorum maçları fanatiğim neyse osayiiiii diyorum ve iyi geceler diyorum jdjd
Fb çıkmasaydın daha iyidi
Üzdü 😀
🤣
Ben dedim Galatasaray a geç kafa rahat olsun dinleyen yok 😅
Nefesimi tutarım gs tutmam 🤣
Bu ne düşmanlık 😅😅
izlemedim yoksa kriz geçirirdim
@ardagol1 ya yürü git köle
Keyfim çok yerinde💛❤️
Galatasarayımı tebrik ederim 💛❤️👏👏
berbat oynadık rakip de değerlendirdi hepsi bu
Fener iyi oynamış ama sonuç atamamış
Cok kolay ve zevkli bir maç oldu bizim icin:)
Efsane maçtı bence çok keyif aldım
macı bilmem de erkek arkadaşım cok mutsuz kaybettikleri icin
Süperrrr ölürümmmm cimbommmm🦁💛❤️
Uzun zamandır böyle keyifli bir maç izlemedim🤎💛
Ezici üstünlük sağladı gs
Güzel maçtı hak eden kazandı
Her zamankinden bir farkı yokmuştur :))
Çok iyi maçtı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?