Dün Beşiktaş bugün Galatasaray yazık oldu Kayseri ve Antalyaya yani olacak iş değil 😅. Bu arada gs eksik kadroyla bu antalyaya karşı bu mücadeleyi verdiyse tam kadro şampiyon olur onu anladık. Fener bjk hikaye. Trabzon ise takviye yapamadı ve şampiyonlar ligi var ya da Avrupa ligi o yüzden gs için avantajlı bu yıl
İki uçan tekme attı FB.. Birisi Ümraniye sporun defans hattığın aşağısında.. Diğeri de penaltı pozisyonunda? Sence ne çıktı? İkisi de devam.. VAR'a bile gidilmedi.
Fenerbahçe'den hiçbir şey olmayacağını söyledim zaten. Jorge Jesus'un kurduğu enkaza bak. 6 ay sonra kendi gider, sezon sonu Ali Koç. Fenerbahçe bir daha da toparlanamaz.
Torreira, Mertens, Dubois gibi yıldızların olmadığı kadroyla Ağustos ayında, o yoğun nemli sıcakta Antalya gibi çok iyi bir takımı yenip 3 puan almak harika oldu gerçekten.
Yunus'a ayrı bir parantez açmak istiyorum;
Yunus çok başka bir seviyenin oyuncusu. Messiyle aynı futbol dilini konuşuyor. Keşke sahada Yunus'un klasında, ona ayak uydurabilecek bir oyuncumuz daha olsaydı. Yunus uzaylı gibi kaldı diğerlerinin yanında. Üstelik Antalyanın bozuk zeminine rağmen
Torreire, Mertens ve Dubois Yunus'un performansını çok fazla arttırır. Onlar olsaydı 3,4-0 bitecek maçtı. Ve daha yıldız transferleri yapılacak, bir Depay gelirse yer yerinden oynar...
Midstjö ben çok beğendim bu adam 8 numaradada oynar, oyunu çok iyi değiştirebiliyor, dar alandan bir anda farklı bir alana yönlendirebiliyor.
Yeni transferler ile daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Oyun çok içime sinmedi özellikle pozisyon üreticiliğimiz çok zayıf. Muslera olmasaydı farklı bitebilirdi maç.
Ama yeni transferler gelir vs kadro oturur o zaman güzel bir lig olur.
Çok iyi oldu seferoviç msç boyumca yoktu gs kötü oynadı dk 90 sefer getirdi mitjo asist yaptı gomis tamamladı bemde gs ye 60 da yenere 100 e yüz tl atmıştım 2.99 dan geldi kupon 😀😀
Antalya çok diriydi. İyi oyunlarını sonuca yansıtamadılar. Seferoviç çöp, boş boş gezindi. Fatih terim bu takımı oynatır ama okan bebesi 1 gömlek küçük kalır bence…
En net vuruş penaltıydı. Galatasaray direklere takıldı. Okan hoca çokta iyi oynatıyor takımı, Seferoviç'in Galatasaray'daki ilk resmi maçı. Hazırlık maçlarında 3 maçta 4 gole katkı sağlayan adama bir maçta çöp diyemezsin. Fatih terim hiç formunda değil. Ne kadar Terimci olsam da onunla şampiyon olamayız.
Anlamak zor değil, Seferoviç daha yeni bir transfer. İlk 3 hazırlık maçında çok iyiydi. Bu daha ilk resmi maçı Galatasaray ile. Adamı bir maçla yargılamak aşırı saçma.
bu maçta gösterecek kendisini, hiç rahatsız etmedi defansı 90 dk tutması okana eksi yazar ayrıca gomisi 90 oyuna almak nedir tam bi liyakatsızlık bence, saçma yani… bence yani
https://youtu.be/Zoo5nsdW6JU Seferoviç in neden son maçta performansının kötü olduğunu anlarsın. :d Ayrıca atılan golde seferoviç in sayesinde geliyor. Topu oraya kadar o taşıdı. Şansa bala demişsin gomis in gole, komik :d şansa atılan golde gördük.