Çocukken çok kavga ediyordum şimdi eskisi gibi değilim neden böyle?

Çocukken okulda olsun dışarda olsun çok kavga ettim dövdümde dayakta yedim ilk okul orta okul lise böyle geçti hep şimdi yaş 23 6-7 senedir kavga ettiğim hiç yok kavga anında adrenalin patlaması yaşıyorum elim falan titremeye başlıyor çocukken böyle bir şey yoktu şimdi niye böyle oldu anlam veremiyorum resmen çocukluk zamanları daha cesurmuşum ve bu olay nasıl düzelir kick boksa gitsem kasıl olur

Çocukken çok kavga ediyordum şimdi eskisi gibi değilim neden böyle?
Cevapla