Küçükken sanırım kızlığımı bozmusum yardım edin çok kötüyüm?

Bugün annemle sohbet ediyorduk bı laf açıldı annem anlattı 4 yaşındayken tuvalette annemi çağırıp elimi gostermisim anne bak kan demişim annemler hemen doktora götürmüş doktor bakmış falan sorun yok yanını çizmiş heralde demiş ama büyüyünce tekrar bir doktora gösterin demiş. Ben ağlamaya başladım annem ağlama doktora gideriz için rahatlasin diye falan dedi. psikolojim çok kötü durumda yaşamak istemiyorum ben napicaksin ben doktora oramı nasıl acicam ya yanlış düşünülürse yaşamak için bı sebebim yok gibi ölmek istiyorum. Hersey bı zardan ibaret falan diyecekler hiç yorum yapmasın benim için öyle cunku
Küçükken sanırım kızlığımı bozmusum yardım edin çok kötüyüm?
Cevapla