Kapalı bir kızım ve çok iticiyim bu yüzden böyle oldu değil mi?

Bu yüzden yalnizim ve hiçbir erkek bana bakmiyor. Kızlarda arkadaş olmuyor benimle konuşmuyorlar. Hep ağlıyorum

Kapalı bir kızım ve çok iticiyim bu yüzden böyle oldu değil mi?
Cevapla