Çocuksu olmak kötü bir durum mu arkadaşlar kafama taktım galiba?

Davranışlarım falan hep çocuksu hassasım da hemen kırılırım mimiklerimde de vardır ama 21 yaşındayım sanırım bu yuzden herkes beni liseli zannediyor :(
Çocuksu olmak kötü bir durum mu arkadaşlar kafama taktım galiba?
Cevapla