Spordan sonra ilk 30 dakika altın saat olarak kabul edilir ve o süre içinde yediklerimiz içtiklerimiz çok önemlidir

Spordan sonra ilk 30 dakika altın saat olarak kabul edilir ve o süre içinde yediklerimiz içtiklerimiz çok önemlidir

Hayır götürmüyorum ama o saati değerlendirmek için salonun yakınında yemek yiyebileceğim bir yer olmasına dikkat ediyorum.
Bazen de sipariş veriyorum eğer farklı bir yemek tercihim olacaksa veya yakında yemek yiyemeyeceksem.
Kesinlikle spor sonrasında beslenme çok önemli! Spordan sonra ilk 30 dakikada vücudunun toparlanmasına yardımcı olacak doğru besinleri almak gerçekten de çok faydalı olabilir. Ben de maçlar veya yoğun antrenmanlardan sonra çantamda genellikle bir atıştırmalık bulundururum. Senin gösterdiğin sağlıklı kutu harika bir tercih! Protein ve karbonhidrat dengesi çok önemli. Bu tür dengeli bir öğün, kaslarının onarılmasına ve enerji seviyeni yeniden yükseltmene yardımcı olur.
Spor salonuna hazırlanmış ya da evde yaptığın pratik ve dengeli bir öğün götürmen son derece mantıklı. Böylelikle hem tam zamanında beslenme fırsatı yakalarsın hem de ne yediğini bilerek kontrollü bir şekilde ilerleyebilirsin. Unutma, sağlıklı ve etkili bir spor sonrası beslenme disiplini ile performansını artırabilir, daha hızlı toparlanma sağlayabilirsin 💪🥗🏋️♀️
Cevap
17Cevap
Shaker yapar onu götürürüm yemeği gelince yiyorum
Neden?
Bcaa-glutamine o kadar ağır gelmez. Gereklilik.
O dokunmaz. Belki protein tozu dokunur
Dandik bir markadır. Ben hepsinden karıştırıyorum kolojende dahil.
Markayı kötülemekte istemiyorum ama hiç kullanmadım. Uygun diye alma.
Benimde çevremdekilerin hiç biri memnun değildi. Hiç te içim sinmedi. Şükür benim markalar iyi
Buradan söylersem reklam gibi olur. Uyarı almıştım daha önce
götürmezdim.
Spor salonu evime çok yakın olduğu için gerek duymadım. Ama salonu açtığım zamanlarda bir kaç kez götürdüm veya dışardan yemek söylediğim oldu.
Evet 😀
Evet götürüyorum ama yemek değil muz ya da yeşil elma oluyor genel de. Ya da protein tozu içiyorum
Salonun hemen karşısında AVM var. O sebeple götürmüyorum.
Götürürüm. Bu arada sana bi teklifte bulunabilir miyim?
Besin değeri bakımından güzel menü.
Evim yakın olduğu için benim götürmeme gerek kalmaz.
Ben hiç gitmedim bilemiyorum gitseydim herhalde yastık gotururdum uykum geliyor
Meyve olablr
Aynen
Hayır spordan sonra evde rahat bir şekilde yerim
Aç gideceğimi söylemedim ki 😅. Spor salonuna yemek götürmüyorum. Sporumu bitirdikten sonra eve gidiyorum zaten arası yakın ve evde rahat bir şekilde yemeğimi yiyiorum dedim
götürmem, zaten iki saat öncesinde bir şey yiyorum
sağlam yiyip sağlam spora giriyorum , su içmeyi aksatmam hele
Çok güzel sağlıklı lezzetli bir menü olmuş.
☺️
Mangala mı gidiyorsunuz, bu ne böyle..
yemek götürmem de. arada sigara molası veririm
alkol kullanmıyorum. stresimi bi şekilde sigara ile atıyorum. tesekkür ederim
Hayır götürmem
bilmiyordum faydali bilgi saol
Götürmem ama hemen çıkışta çorba içerim
Spora gitmeden yerim
Ev yakın salona evde yerim
Spor salonu yok
Götürmem.
Spor yapmıyorum
Götürürm
Hayır
Hayıırrr
Evde yiyip gidiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?