Omuz kası geliştirmek neden bu kadar zor?

2 yıldır spor yapıyorum kaslı kadın olmama ragmen göğüs kasını daha cabuk geliştirdim omuza göre ayrıca omuz calısmak zor bi yana gelişimi çok yavas bu genetikmi yoksa herkestemi boyle (15 kg lateral raise ile tükenişe giderkene)
Omuz kası geliştirmek neden bu kadar zor?
Omuz kası geliştirmek neden bu kadar zor?
Cevapla