Evet arkadaşlar Galatasaray rezil bir oyunla Young Boys'a kendi sahasında 1-0 yenilerek şampiyonlar ligine veda etti! Isviçre liginin vasat bir takımını yenemeyen Galatasaray hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray rezil bir oyunla Young Boys'a kendi sahasında 1-0 yenilerek şampiyonlar ligine veda etti! Isviçre liginin vasat bir takımını yenemeyen Galatasaray hakkında ne düşünüyorsunuz?

Malesefki milyon dolarlar alan takımların hali içler acısı fenerbahcenin rezil futboluyla elenmesini Galatasarayın aynı rezillikle elenmesi takip etti iki takimdada eğer kadronda dünyanın en iyi antrenörü en kaliteli futbolcuları varsa ve bu taraftar evine götüreceği ekmek parasından kısıp maça geliyorsa fenerbahcede Galatasarayda böyle rezil futbol oynayarak elenemez iki takım taraftarını kimsenin üzmeye hakkı yok
Takım mutsuz..
gitmek isteyen oyunculara izin vermiyor
transfer yapamıyor
dengeleri bozuyorsun
aldığın oyunculara yüksek paralar ödüyorsun da.
en iyi yöneticinden sırf rakip diye kurtuldun
Erden timur sadece bir yönetici değildi yabancılarla iletişimi olan adamdı.. şimdi
tekrar Uefa Avrupa liği diyorsun ama açıklamalar ama sen en büyük gelir kaynağından oldun
şampiyon takımdın
çok aptalca yönetimin kendisine gelmesi lazım takımın da gitmesi gereken de gitmeli
Yong Boys CL de babaların altında inleteceği averaj takımı olmaya gitti.
Maça gelirsek Galatasaray top oynadı Boys Futbol oynadı bu yüzden elenmeyi haketti ayrıca Muslera orası UEFA'nın çöplüğü artistliğini Türkiye Ligi'nde yap öyle yersini sîktiri hakemden
Ben bu yorumları anlamıyorum ya türkiye takımı yenildi diye seviniyorlar resmen... jelert başlı başına boş insan, sara berbat, okan buruk ne yapmış anlamadım boş boş tatil yapmış çalışmamış gibi görünüyor, Barış alper milli maçtan sonra dikiş tutturamadi sadece fiziksel gücünü kullanmaya çalışıyor ama sadece fiziksel güç bir işe yaramaz, kısaca iğrenç bir maç oynandı yani... okan burugun gitme zamanı gelmiş
Şimdi iyi güzel türk takımı elenmiş diyorsunda fenerbahçe oyuncular linç edilirken Trabzon deplasmanında galatasaraylılar gidip fenerbahçe li oyunculara kaç maç ceza verileceğini konuşuyordu ben gidip her defasında arkadan vuran galatasarayı destekleyeceğime elin İsviçre takımını tutarım çünkü yabancı bile bu kadar düşmanlık yapmaz
@kolpacıadam aynı şeyi o zaman onlar içinde söyledim ben zaten... işinize gelince çoğu konuda isvicreyi linçliyorsunuz ama şimdi kendi içinizde ki olaylar yüzünden orayı tutmayı bahane etmeyin hiç
Sen benm isviçreyi linçlediğimi falan nerden biliyorsun veya Başka bir ülkeyi? Beni tanımadığına göre ayrıca bir şey daha söylicem bu ülkede futbol denen şey vandalizme holiganlığa dönüştü artık galatasaray fenermiş Beşiktaş mış umurumda değil veya marka değeriymiş yabancılar gelsin bizi yensin bizde birazcık medeni olmayı öğrenelim
Bu arada keşke isviçrede veya bir İskandinav ülkesinde yaşasam en azından futbol insanlar birbirlerine saldırmıyordur oralarda sahaya girip
@kolpacıadam aynen 👍🏼https://www. brusselstimes. com/278155/swiss-hooligans-vandalise-brussels-restaurant-le-falstaff-at-bourse
GS'nin ilerlemesini istemiyorlar çünkü kendileri biz kadar gelemediler. Yok trabzonmus bilmem neymiş trabzon kendi içimizde olan bir şey.
Galatasaray'ın bu sonuca üzülmemek elde değil ama her şeye rağmen takımına destek olmak önemli. Futbolda bazen böyle tatsız sürprizler yaşanabiliyor. Young Boys belki İsviçre liginde vasat olarak görülebilir, ama Şampiyonlar Ligi farklı bir arena ve herkes burada kendini göstermek için mücadele ediyor. Galatasaray'ın bundan ders çıkarıp, ileride daha güçlü dönmesi gerektiğine inanıyorum. Hepimizin sevdiği takımlar bazen zor dönemlerden geçebilir. Destek olmaya devam etmeli ve daha iyi günlerin geleceğine inanmalıyız. 💛❤️ Futbolun güzelliği de burada değil mi?
Cevap
20Cevap
Başlığa uygun bir soru olmuş.. rezalet bir maçtı resmen... beklemiyordum
Jelerte 9 Sara ya 18 milyon euro veren zıhniyete soracaksın. Hele jelert hiç oynamıyor, güveni yok, cekimser oynadı hiç insiyatif almadı. Batsuhayi kesinlikle 11 de başlamamalıydı çünkü o sonradan girince daha etkili
Gerçekten öyle jelerti ben bedavaya bile getirmem. Sara yerine fofana yı alsalardı 2 milyon daha fazla veripte. Milan 20 milyona aldı ve ya zenitten wendel alınsaydı bundan daha iyi olurdu.
Bütün bunların sebebi Erden Timur un olmaması kesinlikle
İşte bu yüzden bizim futbol gelişmiyor sadece kulüplerimiz her sene daha borcunun üstüne borç katmış oluyorlar. Bu oyuncuları almasaydı çok mu şey kaybederdi evet 27 milyon euro kaybetti yazık. Aynısını Fener de yaşayacak morinhonun gelmesi ve o paraların verilmesi de saçma
Adamlar futbol dersi verdi çatır çatır oynadılar mücadele etmezsen kazanamazsın işte bu bizim ligin ne kadar kalitesiz olduğunu gösteriyor sabaha kadar bu futbolla oyna gol atamazsın neyse sağlık olsun
Vasat ortalama demek, adamlar liglerinin sonuncusu,
Harbiden rezil oynadık ve elenmeyi hak ettik. Takımda ne ruh var ne bir şey
İlk maçı yenildiler hala ders almamışlar hala rezillik. Ben transferlere mana bulmam ikisi kurtarcak değil takımı.
onu bilemeyiz belkide takımın bozuklugu etkiliyor onları
adamın gelceği ne malum her bütcenin yettiği oyuncuyu alamazsın ki
zaten milan almış adamı
sen olsan gs ye mi milana mı gidersin? bazı durumlarda her şey para olmıyor.
bana göre takım komple kötüydü ya etkilenirler uyada dandik cıkarlar
İsviçre Ligi'nde son sırada yer alan takıma 2 maçta da yeniliyorsan yerin Şampiyonlar Ligi değil demektir
Edilecek küfrün haddi hesabı yok.
Etmeyelim şimdi.
Olan oldu.
Topçuların parasını ligdeki takımları yenerek öderler artık
😀
Abi bu sitede futbolu tek bilen bence sensin tebrik ediyorum aşağıda sacmalayanların yorumuna bakma bile
Ülkede her şey bitik futbol gibi. Bir tane organize hücum yok
Gerçek seviyesi belli oldu malum takımın.. Halil Umut Meler yoktu maalesef.. Azeri hakem de olmayınca sonuç...
barisi sisirdiler sisirdiler bu macta gorduler orta acmasini gram bilmiyo ben bu macta isabetli bi ortasina denk gelmedim ve sadece fizik gucu ile sahada var olabiliyo teknik denen bisey yok herifte sut yok, pas yok, hucuma dair hic bisey yok ve bu herifi milli takimda santrafor oynattilar gs lobisi sagolsun
tek yaptigi hayvan gibi kosmak ona ragmen saglam pres bile yapamiyo tek yaptigi faul faul faul faul
Takım da sıkıntı var herkes yabancı gibi jelert kımdır turkıyede onun gıbı bu dünya topçu var bunun yerine yunus oynasa bın kat iyi erden gıttı yakım bıttı ne yazık ki
Yönetim de çatlaklar olduğu Takıma zarar verdiğini görüyoruz , para sıkıntısı olacaktır yönetim fazla dayanamaz ,
Hak adalet diye ağlayan sirf şampiyonlar ligine gitsin diye maçı ertelenen Türkiye Ligi'nde kirmizi kart görmeyen takimin hâli😂😂😂😂😂
Eğer hakem ve sahadan çıkmayan iki andaval Türkiye'den sağ çıkarlarsa hakkımı helal etmiyorum
Ahaha texsasmi lan bura
Gerekirse Suriye bile olabilir yeter ki onlar ölsün kfkdmföf
Hiçbisey yapamazlar
Yorumlara bakıyorum da Galatasaraylı olmamama rağmen en çok ben üzülmüşüm kdkdöxöd
Ya bırak fetonun takımı adamlara süper ligde Kart vermeye çekiniyorlar hakemler
Aynen
Yb ye oynasam 6 oran vardı
Vala 5saray alır sandım
Erden timur gitti takım bitti erdenin çok etkisi varmış takımda
Rezalet nerden bakıldığın bağlı elenilebilrdi.
Üzgünüm. Türkiye puanı artmadı. Bu ne hız ya
Tabi avrupada Türk hakemleri olmayınca :) maç kazanılmıyor
😂😂😂😂😂😂 Tebrikler Young Boys
Galatasaray UEFA kupasını kazanmazsa yazık olur
Şu görüntü de öyle gözüküyor
Yazık olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?