Galatasaray 0 - Young Boys 1... Sarı kırmızılılar şampiyonlar ligine veda etti! Bu rezalet hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray rezil bir oyunla Young Boys'a kendi sahasında 1-0 yenilerek şampiyonlar ligine veda etti! Isviçre liginin vasat bir takımını yenemeyen Galatasaray hakkında ne düşünüyorsunuz?

Galatasaray 0 - Young Boys 1... Sarı kırmızılılar şampiyonlar ligine veda etti! Bu rezalet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Galatasaray 0 - Young Boys 1... Sarı kırmızılılar şampiyonlar ligine veda etti! Bu rezalet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla