Arda Turan: Yüzleşme" belgeseli, Prime Video'da gösterime girdi. Türk futbolunun yıldız isimlerinden biri olan Arda Turan'ın kariyerindeki inişleri ve çıkışları samimi bir şekilde izleyiciye anlatıyor.

Arda Turan: Yüzleşme" belgeseli, Prime Video'da gösterime girdi. Türk futbolunun yıldız isimlerinden biri olan Arda Turan'ın kariyerindeki inişleri ve çıkışları samimi bir şekilde izleyiciye anlatıyor.

Arda Turan kim 4wk? Hödüğün teki. İstanbul'da bir yere dükkan açmaya mı kalkmış otel mi yaptırmaya kalkmış ne bir yer seçmiş kendisine civarında da binalar var milletin evi var. Yapılmaması gereken yer inşaat yaptırırken bir tane binanın temeline mi ne zarar vermiş insanlar evini boşaltmak zorunda kaldı bu hayvan yüzünden. Değersiz insanlara gereğinden fazla değer vermeyin.
ben izlemem sanırım. hani cok güzel izlenilesi bi hikaye olur izlerim de. hani bizde bence oyle nihat kahveci var. t kerimoglu. h altıntop. bi saman alevi gibi parladı sondu a turan. hakkını yemeyelim bi verimli cagı oldu a madritte. ama millet o seviyelerde 10 yıl top kosturuyo.
Cevap
25Cevap
Hayır izlemiyorum ben.. hatta çok saçma biri
Saçma sapan hanzonun teki. Vergi kaçakçılarının belgeselini en çok izleyen de vergiyi en fazla ödeyen halk oluyor. Ay yeto.
Adam olsun once karektersiz 70 yasinda adama saldirir adamin yanindaki kadina sulanir silah ceker millete dayilik yapar klasik fetöcü bu gücünü nerden ladigi bellide neyse simdi
benim merak ettiğim sinem kobal ve berkaya bu belgeselde yer verildi mi?
kendi hayatimin ekmeğini kendim yerim demis iyi yapmış yoksa mustafa film cekmek için sotede beklerdi djsjs
Bir çok futbol dünyasından kişiler belgeselin galasına gitmiş izlerim büyük ihtimalle
bende merakla beklemiştim ilk fırsatta izleyeceğim
Hiç merak etmiyorum, zaman kaybı olarak görürüm
ulan buna nolmuş böyle, bildiğin yaşlı amcaya dönüşmüş bu
Ben Arda Turan'ın samimi bir insan olduğuna inanmıyorum. Ama bi göz atarım muhtemelen...
ya banane Ardanın hayatından. izlesem ne katacak bana
Bence o kadsr iyi bir futbolcu değildi. Klasik Türkiye gerçeği işte lobisi olan bir yere geliyor. İzlemeye değer bulmuyorum.
Ali Koç lobisi yoktu arkasında ne yazık ki
Geç bu ayakları
Bunu görünce bile midem bulaniyor
izlenecek kadar değerli değil gözümde
Bu kim ki bunun belgeselini izleyelim lan :d
Merak ettim ama izler miyim bilmiyorum
Nasıl dolandırıldığını mı anlatacak
fatih terim fonu ahaha
Cennet mahallesini izlerim daha iyi
İlgimi çekin bir karakter değil.
İzleriz. buyuk yetenekti
Sevmiyorum bu çocuğu , kekonun teki
sanmıyorum izleyeceğimi
Cvp veriyorum
Hayır...
İlgimi çeken biri değil
Böyle basit tipleri asla izlemem.
Bu adam bi tek bana mı itici geliyor
Bende
İzleyenin kendine saygısı yoktur..
şu an izliyordum yarıda bıraktım. Yatmam lazım
Denk gelirse bakarim
Bu da yaşlandı be
İzlemem.
İşim olmaz
İzlemek isterim
keşke ben ah ah naparsin
Hayır gitmem bu arkadaş çok iğreti
İyi değil beğenmedim
İzlemem
Ben izlemiycem
Yaşlanmış
İzledim.
kim bu
Süper kaçırmayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?