Bisiklet sürmeyi bilmemem benim ayıbım mı? 😔🚴♀️

Bisiklet sürmeyi bilmemem benim ayıbım mı? 😔🚴♀️

ayiplamayin olur mu bir arkadaş uzuluyormuşta🥺
😔😔😔
Hayır herkes bilmek zorunda değil
Şahane_Woman, bisiklet sürmeyi bilmemek kesinlikle bir ayıp değil! 🌟 Öyle düşünmemelisin. Herkesin kendine göre öğrenme süreci ve ilgi alanları var. Bisiklet sürmeyi öğrenmek istiyorsan, asla geç kalmış değilsin. Hatta bence doğada, güzel havalarda bisiklet sürmek harika bir egzersiz ve aynı zamanda ruhunu dinlendiren bir aktivite. Spor yapmanın yaşı yok, hem de sıfırdan bir şeyler öğrenmenin keyfi bambaşka.😊 Eminim biraz pratik yaparsan kısa sürede bu işi kaparsın. Cesaretle denemeye devam et! 🚴♀️💪
Cevap
17Cevap
Bilmemek ayıp değil de garipserim.
Vaktin zamanın olmamış olabilir ☺️ neden ayıp olsun bide
🥰🥰
Yok da çoğu kişi çocukken binmiştir. Sen neden binemedin?
Ben kimseyi ayıplamam Çünkü Karşımdakinin hikayesini bilmiyorum
Hayır çünkü bende bilgisayar kullanmayı bilmiyorum djjjdjd
Ne alaka
Küçükken bisikletim oldu, fırsatım oldu da ben mi öğrenmedim 🤷🏻♀️
Niye ayıplayım ki? Aksine yardımcı olup öğretirim Erkek/Kadın fark etmeksizin. Her insan biliyor diye bir kural yok.
Hayır bisiklet sürmeyi bilmeyeni ayıplamam çünkü öğrenmek için imkânı olmamış olabilir.
Sorun olmaz. Öğretiriz.
Ben hiç binmedim bisiklete
Böyle şeyler için kimseyi ayıplamam.
Hayır ayıplamam
ayıplamam. bilmiyor olabilir
Fırsatı olmamış derim
öğrenmemen ayıb olduğun için ayıblarım
Yoo, yüzmeyi bilmeyeni ayiplarim ama
Çok kolay çabuk orenirsin
Hayır tabi ki (çaktırma bende bilmiyorum 😂)
😃😃
Evetttt
😔😔😔
Evyt
😔😔😔
boş ver tezye takma kafana
Peki dede
Yok ya fırsatı olmamıştır
Yooo olabilir
Ayıplamam ben de bilmiyorum
Aha o ben işte.
Gt yok mu şahane 🤪🤪
Yok
Niye kiiii
Sen sor diye 🤣
Sordum bari değdi mi jkldfsjfklsj
Burada 2 haftalık olan yeni doğmuş güzel bir bebesin. Tahminen sevgilinle barışınca terk edecen buraları :(
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar