Olimpiyatlarda sırıkla atlamada milyonda bir görülen talihsizlik yaşandı. İzleyebildiniz mi🤣?

Güncellemeler
1 yıl
Olum soğuk suya sokup sonra atlasaydın ya la kaç senelik emeğine yazık

Sırık ile atlamanın mottosu şudur :
"atlarken sırığı dik tutacaksın S2 değil"

2 sırık kullandığı için diskalifiye maalesef.

Sünnetin önemi

Dalgalanmış da durulmuş

S. kkalifiye olmuş yazık

Önemli olan işlevi atasözünün vücud bulmuş hali

Bu şimdi aletli cimnastik mi oluyor anlamadım

Hiçbir şeyi s2ne takmayacaksın, takarsan kaybedersin" sözünün vücut bulmuş hâli

Bu tarz kılpayı hassas branşlarda, düt kota koysunlar
Olimpiyatlarda sırıkla atlamada milyonda bir görülen talihsizlik yaşandı. İzleyebildiniz mi🤣?
Cevapla