Paris 2024 Olimpiyatları'nda sırıkla atlama dalında Armand Duplantis ise Olimpiyat rekoru kırarak birinci oldu ve kutlamasında 'Yusuf Dikeç' pozu verdi.

Paris 2024 Olimpiyatları'nda sırıkla atlama dalında Armand Duplantis ise Olimpiyat rekoru kırarak birinci oldu ve kutlamasında 'Yusuf Dikeç' pozu verdi.

Bütün dünyada ikon oldu. Bu arada her ülke madalya alan sporcularına ayrıca ödül ikramiyesi veriyormuş. Türkiye de:
olarak ödül ikramiyesi veriyormuş. Bronz madalya ikramiyesi bile yeter bana
Selamlar,
Evet gayet iyi bir pozdu. "Çok rahat, çok profesyonel" diyebileceğimiz bir poz. Bundan sonra da sıkca karşımıza Yusuf Dikec pozu çıkacaktır. Önümüzdeki günlerde ligler başlayınca futbolculardan da bekliyorum.
Boks maçım sonrasında ben de vereceğim bu pozdan 😂
İyi günler. 🌸
Yusuf dikeçe dair bir yorum vardı Çok hoşuma gitmişti Türkiye 51 yaşındaki bir tetikçiyi olimpiyatlara gönderdi ve Gümüş madalya kazandı yazıyordu. 😀
Cevap
23Cevap
Bence de en ikonik poz bu oldu.. hatta yabancılar ''sabah markete gitmiş dönüşte de gümüş madalya almış tarzı'' eğlenceli yorumlar atmıştı
Evet herkes bu pozu verecek gibi görünüyor gadası
Kimin nerde nasıl ünlü olacağını öngörmek imkansız mk, global oldu adam Ronaldo gol sevinci gibi yayılır piyasaya
yayıldı bile ya
Yusuf Bey'e helal olsun, verdiği gurur çok başka oldu. Milli takım elendiğinde çok ağlamıştım dolaylı yoldan telafisi oldu 🤌🏻😇
bizim de dünyaya örnek olacağımız enstantaneler görmek ne kadar güzel oluyor öyle değil mi cidden
Elinizi de donunuza sokmayın ya xcxcx. O Yusuf Reis e hastı bitti gitti ok
Birinci olmasa bile akıllarda kaldı yaptığı haraket ve duruşla
Kesinlikle ikonik. Kendine has tarzıyla helal olsun valla
Bence en iyi ikonik hareket oldu bu adam 2011 yılındada aynısını yaptı
Tüm dünya bizim adamı konuşuyor çok gururlandım açıkçası genelde adımız hep kötü şeylerle anılır
Bu arkadaş şeyiyle sırığı düşüren değil demi
Hayır o fransızdı sanırım
@Begonvil28 bu işi biliyor belli ki, sadece sırığı dikmiş atlarken 🤣
bu duplantis çok iyi atlıyor tanırım kendisini sana damı atladı dersen söverim :) ama geçen ki yüksek atlama maratonunda izlemiştim avrupa şampiyonasındqa
Yusuf abi kadar kimse konuşulmadı helal olsun adama 10 milyon lira helal olsun
Yaa çok hoş patentli duruş 😂
İçinden geçmişiz valla bayıldım off 😍
Bu dayıdan da bıktık her yerde bu
Olimpiyat tarihinin en ikonik hareketi bence
Bu da sanki sat komandosu
yıllar sonra bile hatırlanacak
💁🏻♀️🌺🙌🙌🙌adam efsane
Adam Valorant chamberin Real hali gibi
Aynen. Yusuf Abimiz şeklini koymuş. 🇹🇷
Gerçekten adamın duruşu harika 🤌😍
evet acik ara farkla nusret kadr unlenir
Olimpiyatın imzası gibi oldu, gurur verici
Ne mutlu örnek olabildiysek
Çok rahat çok profosyonel
Bu duruşun mimarı Talat paşadır
Iyiymis 😃😎
Demeyin
yusuf agabey
İyi de bn çok sıkıldım bunu görmekten 😫
Gurur duyuyorum millimizle
cok hos olmus
Tabiki gurur verici bişey bu 💪
Olabilir
Abartılıyor yine
Diyebiliriz
Yess
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?