Milli dalışçı Şahika Ercümen, Cumhuriyet'in 98'inci yılına ithafen dünya rekoru için tek nefeste 100 metre dalışını Antalya'nın Kaş ilçesinde gerçekleştirdi. Tek nefeste 100 metre dalan Şahika Ercümen dünya rekoru kırdı. Başarılarımızla gurur duyuyorum, sporcumuzu tebrik ediyorum! 🙌🏼🙏🏼
Şahika Ercümen tek nefeste 100 metreye dalarak dünya rekoru kırdı! Siz de sporcularımızla gurur duyuyor musunuz?
Gurur duydum tabi ki. Mete Gazoz ile ne kadar gurur duyduysam Şahika Ercümen ile de o kadar gurur duydum. Türk diyince yabancıların aklına barbar kaba saba insan gelmesinden nefret ediyorum. İmajımızı bu yönde çizmek çok mutluluk verici. Daha fazla böyle sporcuların yetişmesi için uğraşmalıyız. Şahika hanıma başarılarının devamını diliyorum.
Ya ben bu bayanı survivor'da görmüştüm 3-4 sene önce! Hem dünya rekortmeni hemde afet afet! :D Vallahi dünya rekortmenliğinden çok beni güzelliği etkiledi! :D
niye gurur duyacağım babamın kızı mı sanki yani saçmalık duymuyorum tabiiki. Anası Babası gurur duysun banane bundan, bana bir faydasımı var ne oldu 100 metreye dalınca dolar, avro, altın değer mi kaybetti türk lirası yükselişemi geçti :D şahika ercümen çıksın ülkenin refah düzeyine tavan yaptırsın işte o zaman gurur duyarım.
kendisiyle birebir tanışma fırsatı bulmam müthiş bir sporcu hani atatürk ün söylemi var ya ben sporcunun zeki çevik ve halaklı olanını severim diye işte şahika tam olarak öyle bir sporcu kendisiyle bir türk kadını olarak gurur duyuyorum mua mua!
Maalesef bu sporlar ilgi görmüyor yeterince. İki tane yabancı takım yensek kutlamalar millet arabayla çıkıyor. Bayraklarla coşuyor. Keske Şahika için de çıksak milyonlarca insan sokaklara dökülmesi lazım Şahika posterleriyle falan 😏
Gurur duyuyorum lakin yinede haberlerde bu kadar önemsiz gibi lanse edilmesine gıcık oluyorum... Dünya çapında ne sporcularımız neler kazanıyor ne başarılara imza atıyor ama sadece haber niteliği taşımadığına inanılarak bize gösterilmiyor bile
Bu kadını gerçekten tebrik etmek lazım. Astım hastasıyken neleri başardı. Her yıl yeni bir rekorunu görüyoruz.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tebrikler, başarılı bir insan ve gurur verici.👏👏 Giyim tarzı tesettürlü gibi, demek ki tesettürlü kızlar da böyle bu sporda ilerleyebilirler. Bunu böyle sporlarla ilgilenen tesettürlü kızlar için yazdım sadece, boş yorum gelmesin.
Yiyosa 200 mt dalsaymış 🤷♀️🤷♀️ sanki magmaya inmiş gibi böyle şeyler anlamı pek yok. Bir su altı cihazı 10000 mt dalıyor eee 100 mt çok 10000mt mi? robot çıkıp onca mt indik bir pilaket yok mu demiyor 😜
1
3 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
teknoloji diye bişi var. İnsanlar bir birini teee kuzey kutbundan güney kutbuna öldürebiliyor. İnsan fiziksel yeteneklerinin hiç bir değeri yok. ne muhammed alinin ne diğer spor dalların.
Çünkü dini ibadetler tebrik için değil yaradan için ve kendin için yapılır yaradanla arandaki bağı kurarken tebriğe ihtiyaç duyuyorsan tatlım zaten yaptığın şeyin bir anlamı olmaz 💋