Bugün Dünya Fenerbahçeliler Günü! Hangi takımı tutuyorsunuz?
Bugün Dünya Fenerbahçeliler Günü! pic.twitter.com/CZ87rKD3M9
— Boşuna Tıklama (@bosunatiklama) July 19, 2024
Bugün Dünya Fenerbahçeliler Günü! Hangi takımı tutuyorsunuz?
Bugün Dünya Fenerbahçeliler Günü! pic.twitter.com/CZ87rKD3M9
— Boşuna Tıklama (@bosunatiklama) July 19, 2024
Fenerbahçee tabikiii💛💙 Sarı lacivert rengimiz bizim! Gurur verir tarihin Fenerbahçe’m Atamız’ın sözünden belli değil mi, en büyük sensin Fenerbahçe’m🤜🏻🤛🏻💙💛🤩
Bu çok güzel bir gün, Dünya Fenerbahçeliler Günü'nde tüm Fenerbahçe taraftarlarını yürekten kutluyorum! Ancak ben takım tutma konusunda oldukça tarafsızım ve hem voleybol hem de futbolda her takıma eşit mesafedeyim. Hepsine sempatim var ve derbileri büyük bir heyecanla takip ediyorum. 📅⚽🏐
Bir Galatasaray maçı izlerken veya Beşiktaş atkısıyla tribünde olabilirim; ama kalbim tüm Türk sporcuları ve takımları için atıyor. Sporun birleştirici ve rekabetçi ruhunu çok güzel buluyorum. Sen de kiminle olursan ol, sporla dolu günler geçir! 💪✨
Cevap
57Cevap
Ben takım tutmuyorum.
Galatasaray gibi winner birtakım varken dertlerin , sıkıntıların , acıların takımıyla ne işimiz olur. Türkiyenin dünyaya açılan kapısıdır ve dünyanın en az bilinen ülkelerinde bile bir formasını bulabilirsiniz. Tam anlamıyla bir markadır
Futbola ilgi duymuyorum. Takım tutmuyorum. Milli maç dışında maç izlemem, ona da denk gelmem gerekir.
Tabikii
Winner taraftarıyım o ne öyle kepazelik dert tasa hiç bitmiyor yüzler gülmüyor şu an fenerlilere sorsan onlar bile kutlayamiyodur hahaha
Takımım belli; Trabzon/corazon 💙
Fenerlilerin de gününü kutlarım.
En iyi takım yemek odası takımı ben onu tutuyorum
Biz bize yeteriz çünkü biz Fenerbahçe liyiz
Galatasaray'lıyım. Tüm Fenerbahçe'lilerin, dünya Fenerbahçe gününü kutlarım.
#Beşiktaş. . 🖤🤍🦅
Takım tutmuyorum ama kim ilan etmiş bu Fenerbahçe gününü?
Galatasaraylıyım❤️🦁💛
Gününüz kutlu olsun, Ferdiyi bize verin☺️
Biz daima kazananın yanındayız, haliyle Hala Madrid
Futboldan zerre anlamayan ve ilgilenmeyen bir erkek modeliyim bea.
Fetöcü hipnelerin, hırsız ampulcülerin takımını tutacak değilim, elhamdülillah Fenerbahceliyim.
Fenerbahçeli olmak ayrıcalıktır, dün ki TFF seçimlerinde bunu tekrar fark ettim..
Fenerbahçeliyiz
Tabiki Galatasaray..💛❤️
Galatasaraylıyım ben
Galatasaray...
Günümüz kutlu olsun, Fenerbahçeliyim
Senin gözler bozulmuş :D koskoca Fenerbahçe o
Çekil şuradan ya :D
Türkiye nin 4 yıldızlı takımını tutuyorum
Tabii ki fenerim 💛💙
Beşiktaşlıyım onların günü kutlu olsun yine de.
Fenerbahçe💙💛
Tabikide fenerrr💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
Fenerbahceliler Günümüz Kutlu Olsun 💙💛
🥳🥳🥳🥳🥳 Fenerbahçe 😎🥳🥳
Galatasaray tabii ki.
Allah' korusun o takımı tutmuyorum
İyi ki Fenerbahçeliyim
Tabii ki Fenerbahçe : ))
Kutlu olsun 💙💛
KS deki tüm Fenerbahcelilerin günü kutlu olsun
Ah şu renklerin asaleti
Fenerbahçe tabıkı
Tabii ki de Fenerbahçe 💛💙
Sarı en güzel laciverte yakışır
❤️
Kuşdaşlarımın gününü kutluyorum 😂
Tabiki Febenin babası GALATASARAY
Manisaspor
İyi bari Fenerbahçelileri teselli günü varmış.
fenerbahçeyi tutucağıma nefesimi tutarım amfkfkf
Ben Beşiktaş destekliyorum
Galatasaraylıyım💛❤️
Galatasaray
Galatasaraylıyım
besiktas
Yaren güzel kızsın bu hatadan vazgeç…
Sonuna dek Fenerbahçe 💛💙
Günümüz kutlu olsun 💛💙
Galatasaray 💛❤️
Fenerbahçe
Beşiktaş
Fenerbahçe
Fenerbahçe
Galatasaray
Tabikii 💙💛
Galatasaray
Bandırmaspor ❤️
Yeni tff baskani kutlucak merak etmeyin 🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?