Türkiye milli takımının Dünya kupasında olmaması üzücü olsa da izleyen her seyircinin gönlünde birtakım bulunduğunu düşünüyorum benim takımım ispanya senin ki hangisi?
İngiltere diyorum. Çeyrek finale kadar rahat bir yolu var. Kendi grubunu lider bitirip son 16 turunda A grubunu 2. tamamlayan takımla eşleşecektir ki bu ya Ekvator ya da Senegal olacaktır yani çeyrek finali rahat görür, ondan sonrası zorlu olacaktır ama bu sene kupaya ulaşabileceklerini düşünüyorum. Euro 2016 finalini kaybeden Fransa'nın son dünya şampiyonu olması gibi İngiltere için de benzer hikaye oluşabilir. Euro 2020 finalinde mağlup ama bu dünya kupasının muhtemel şampiyonu.