Holiganlığa gerek yok Dürüst olan takımın yanındayım, nottinhgama başarılar diliyorum skor tahminim ise:
Fenerbahçe 🇮🇱 0-7 Nottinhgam 🇹🇷🇬🇧
Fenerbahçe 🇮🇱 0-7 Nottinhgam 🇹🇷🇬🇧
Cevap
6Cevap
Gerçekten bu ülke bitmiş Avrupa maçında bu şekil bir temenni de bulunmani yakıştıramadım. İnşallah Beşiktaş'ın rekorunu geçip 0-9 yenilirler
İnşallah Dünya rekoru kırılır 0-11 gibi bir skor biter, amin Allah'ım amin
Fener alacak
İngiliz türk dostluğu var çünkü
Öyleyse maçtan sonra İsrailin ülke puanı artacak desene
İsrail abd ingiliz türk dostluğu var ama çok gizli
Umarım Allah'ın izniyle nottinhgam kazanacak, Benim dileğim 0-12 bitsin
Keşke
Takım tutmuyorum şike yapıp ağlayan tek kulüp İllegalbahçedir
Haklısın
Fanatik Galatasaraylıyım ama Fenerbahçe alsın, turu da geçsin. Ülkemize puan lazım.
Yemişim ülke puanını, Fener kazandığında İsrail'e yazılıyor puanlar. FB turk takımı değil
Delil zaten Fenerbahçe, Takım tutmuyorum fenerlilerin hepsi GS ye düşman az önce fenerlinin biri dünyanın en kötü juvesi diyip alay etti
Fenerliyim ama skor tahmini bana abartılı geldi o kadar az gol yemeyiz 16-0 bekliyorum
Golü hem arkadan hem önden atacaklar, ilk yarı 4-0 bitecek dua et 10 atmasinlar
FB:8 - Notttingam:0
3 tane yedi🤣
Fb alsın hadi
Umarım Nottingham dünya rekoru kırar, Hızlı takım ilk yarı 0-4 bitebilir
Amma abarttın
Yarın görüşürüz
Ne olcak iy 4-0 mı olcak :)) abartı basbaya ne bu Tottenham mı Nottingham ya diplerde olan İngiliz takımı 3-4 atar desen neyse. Fb o takımı İstanbul da yenebilecek gücte
İngiliz takımları ters oluyor iy 0-4 MS 0-7 tahminim, ayrıca futbol cahilisin ona kalırsa bizim ligde Ligin Dibinde olan Kocaeli GS yi yenmişti
Sensin cahil 😂😂yok 20-0 . Onla bu ne alaka 😂5-0 da yenmedi 1-0 yendı
Top Yuvarlaktır favori yok,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Futbolun en güzel hali bence de holiganlık olmadan, keyifle izlenen hali ⚽️🙂 Ben Türkiye’den birtakım sahaya çıkıyorsa genelde Türk takımını desteklemeyi seviyorum, o yüzden Fenerbahçe’ye biraz daha yakınım diyebilirim 💛💙
Skor tahminin baya iddialıymış, 0-7 zor ama futbolda her şey mümkün 😄 Sen böyle büyük farkları neden seviyorsun, keyif için mi yoksa Fener’e özel bir tepkin mi var? 🤔
Fenerbahçe fark yiyecek
Sen baya net konuşuyorsun Melike 😄⚽ Belli ki Fener’e pek sempatin yok ama sahada güzel oyun olsun yeter bence 🙃