Fitnessta sürekli eziliyorum soğudum artık ne önerirsiniz?

Lütfen yardım edin. İnsanlar spora gelince özgüvenli olur ben gelince özgüvenimi kaybettim. İlk geldiğim gün birine dedim ki pardon bişey sorabilir miyim dedi ki ukalaca hayır soramazsın, dedim boş ver ilk günden kavgaya gerek yok yav hocalar bile herkes üstten bakıyor. Mobbing yapıyorlar alet yapıyorum adam geliyor bitlikte yapalım diyor tamam diyorum sonra başka alete geçiyorum adamın alette işi olmasına rağmen yanıma gelip bitmedi mi seninkisi hâlâ gel birlikte yapalım diyor. Sonra tamam diyorum bitmedi diyorum adam hem benim alette hem eski alette çalışıyor. Birine bişey diyince hakkımı arayınca hemen üstüme yürüyor. Barfiks çekmeye çalıştım ilk gün adam ben cekemyince geldi yanımda çekti sonra yine denedim yine aynısını yaptım hepsi egolarını bende tatmin ediyor. ben 18ime yeni girdim sonra bunu yapanların en küçüğü 30larında artık diyorum ki olan olsun ben de karşılık vericem kavga çıkarsa çıksın dayak yersem yiyim yemin ediyorum böyle yapacağım siz ne düşünüyorsunuz?
Fitnessta sürekli eziliyorum soğudum artık ne önerirsiniz?
Cevapla