Güncellemeler
+1 yıl
2. Aşama ( Herkes katılsın lütfen🎉)
Teknik direktörü kim olurdu🤔? Etiketler gelsin
Teknik direktörü kim olurdu🤔? Etiketler gelsin

renkleri ne olurdu birde 😄
Kimin kime gol attigi belli olmazdi 😅
Mor beyaz olurdu, tutmazdim.
Cevap
3Cevap
KS futbol takımı olsaydı tutardım tabi ki de.. ama futbolla pek alakam yok eskiden olduğu kadar takip etmiyorum
Asla tutmazdim muhtemelen gese gibi birsey olurdu abazalarla gava t larla gaylarla dolu bir futbol takımı
Bende oyuncu olsaydım evet
Öylesine tutardm
Umrumda olmazdı pek
Mor ve beyaz tutardım
Takım tutmuyorum
Tutmazdım
Tutardım.
Hayır
Evtttt
Çok Fikir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar