Spor yaparken dizde ağrı hissetmek normal mi?

23 yaşımda 106 kiloyum. Bugün spor salonuna gitmeye başladım. 45dk kardiyo yaptırdılar. Yürüyüş bandında sıkıntı olmadı ama eliptik bisikleti kullanırken sol dizim tatlı tatlı acıdı. Sağ dizimde pek bir şey hissetmedim. Üst bacağımın hafif yandığını da hissettim ama bunun normal olduğunu düşünüyorum. Sizce dizimdeki bu sızı zamanla geçer mi? Yaptığım sporu bıraktıracak kadar acımadı o yüzden pek üstelemedim
Spor yaparken dizde ağrı hissetmek normal mi?
Cevapla