Fenerbahçe nin isyanını haklı buluyor musunuz?

Ali koç gerçekten güzel uyutuyor taraftarı , kendi başarısızlığını onlarca teknik direktör, yüzlerce kötü transferin üstünü örtüyor

Büyükekşi Galatasaraylıymış, Gaziantepspor klubü başkanı olarak geldi ki Galatasaray ın da en az Fenerbahçe kadar canını yaktı, ertelemediği maçları merak mı ediyorsunuz, Bayern münih maçı (konferans değil şampiyonlar ligi) öncesi, Emre balok neden hep var da Fenerbahçe maçlarında, kim son dakika kaç penaltı kazandı mesea

Hadi büyükekşi Galatasaraylı, son 10 yıldaki nihat özdemir, mehmet ali aydınar, servet yardımcı hangi klubün taraftarı veya kongre üyesi?

Dünyanın her yerinde seyirci sahaya giriyor, Beşiktaş Galatasaray maçına bir bakın tabiki doğru değil ama yok saymakta saçma

Kaybettiğimiz şampiyonluklar diyor, yen denizli ol şampiyon ki kazanman için 16 dakika uzatıldı yen Trabzonsporu ol şampiyon ama yok kendi başarısızlıkları hep başkalarına yüklemek, Türkiye gerçeği gibi

Güncellemeler
+1 yıl
Fenerbahçeli kardeşlerim, Galatasaray Fenersiz, Fenerbahçe Galatasaraysız olmaz, gözlerinizi açın artık, bu adam sizi kandırıyor, u19 ile çıkmak o çocuklara yapılan en büyük haksızlıktır
Fenerbahçe nin isyanını haklı buluyor musunuz?
Cevapla