AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Bu noktada dur fazla ilerleme bencede itici olur son resimde zayıf duruyosun 2. resimde daha iyi gibime geliyor
kardeşim kız olsam ilk sana verirdim hehehe şaka şaka gerçekten güzel olmuş vücudun azminden dolayı seni tebrik ederim 1 yılda gerçekten body building yaparak 9 kilo mu aldın cidden?
Bencede ileri gitme. Çok iyi ve çekici duruyo. Vucuduna dokunasım geldi daha doğrusu baklavalara :D
Teşekkürler ::) Kurşun geçirmez onlar :P
1 sene daha yaparsan idealine ulasırsın 2015 ekimde bulka gir hacimlen sonra güzel bir defi yap bu halinden cok daha iyi olacaksın 😊
emeğine sağlık değişim güzel olmuş
Birazcik daha omuza calis. Birde dik dur bea. Ama helal olsun valla. Azmine hayran kaldim 😍
Değişmeyen tek şey değişimdir. :D hala çalış kilo al diyen var :D insanlar konuşmak ne kadar basit
1 senede 6 kilo çok iyi bir ilerleme zaten maximum 8 kilo kas alabilirdin
Gelisim gercekten guzel ama 85kiloya falan cikarsan daha hos gorunebilir:)
kaç paraya maloldu? (salon hoca gıda takviyesi vb.)
Gardaş baklavalar tazemi tazeyse yap bir 5 kilo :))
Ya cok iyi tebrik ederim tam dozunda kalmissin ama kollar sonuk sanki vucuda gore cokta siritmiyor aslinda boyle cok iyi ve ideal
Aynı boydayız senin 87 kg halin benim kardeşim bak bakalım itici mi önyargılı olma estetik vücut prensibiyle çalış ;)
arkadaş değişimin güzel bundan sonrası için kollar göğüs ve kanat bölgesini biraz daha geliştirmen gerekir
ben de böyle olmayı isterdim fakat boy kısa olduğundan hiç yakışmaz ok itici durur o yüzden nefret edilmeye devam
Boy ve kaslar fazla taş olmuşsun acilen sevgilime kas yapmasını soylemeliyim şu an karar verdim buna iyi bir orneksin :D
dostum bende çalışıyorum ama göbek bölgesi belirgin olmadı bir türlü tavsiyen nedir yağ yakımı ve kaskütlesi gelişimi için
Güzel, klass. Lareral rase yapıp tamamla. Biraz da hacim kazan hoş olur.
iyisin tabiii
sen kaslı biz kassız
rahat tabi
protein tozuu kaslı kaslı bhjankld :D
Hocam programi paylasirmsn
Saglam vucut yapmissin tebrik ederim
wooow çok güzel olmuşsun tebrikederim azmin ve çalışmann , çin
hmm :D
@öyleceişte ben bile özendim :))
sen nasıl buldun sabır ve çalışmasını
Omuz ve kollar az daha hacim istiyor sanki. Onun dışında süper
12 ayda bu vücut büyük bir başarı hocam tecrübeli anlaşılan tabi paylasimlar dogruysa
Teşekkür ederim. Hepsi bana ait.
surat nıye yok bırader hıc
Tipsizdir :ÇD
supplementler ve aminoasitler saolasın diyelim ama genede iyi cıkarmıssın vucudu birazda omuz calıstınmı süper olur
İdolün kesinlikle Bruce Lee olmalı bence, onun vücut şekli ve yapısı mükemmeldi çünkü
Hayır örnek aldığım birisi yok. Düzenli çalışmayla böyle oldu.
İşte sana tavsiye veriyorum onu örnek al diye
hiyarin iyisi balkon altinda yetisir.. bana tasliktan bahsetmeyin simdi
Bence biraz daha kilo alsan cok guzel olur ama cok iyi olmus ya masallah :D
Çok iyi olmuş ve omuz çalışmaya gerek yok bence orantılı
Göğüs ve alt karın calıssan birazda kolları genişletsen fena olmaz
bendesporcuyum bana karbonhidratı tavsiye edermisin veya arginine yi
Kardeşim nasıl bir program uyguladın spor salonuna gittinmi bende aynıyım çünkü
Valla normal. Daha iyilerini yapanları gördüğüm için bunlar pek iyi gelmiyo.
Ben pek inanmadım. Haftada kaç gün gittin? Beslenmen nasıldı gün içinde ne yerdin?
Bu işi bilen birisi olarak soruyorum 1 yılda bu kadar hızlı yol almak için hangi ilaçları kullandın?
aferin dostum asla bırakma bu kızların canına oku çünkü bunlar tipçi :)
Bncede bu iyi ilerleme ama sanki biraz daha kilo alabilirsin
nedense ben göbekli erkekleri çok daha tatlı buluyorum
Ortasi olsa olmaz mi :)
Bencede ilerleme :) cok iyi olmus omuzlari calis sadace biraz
Kol kasi yapsan azcik daha fena olmaz bence omuzlara yuklen azicik. yani benim dusuncem boyle
Valla ne diyelim Allah sahibine bağışlasın güzel olmuş böyle
Kaslısın ama hala çelimsizsin, ben onu anlamadım. Zayıf duruyorsun. Biraz daha kalınlaşamaz mısın
yoo adam gayet ideal işte
Sence ideal bence değil prays
tebrikler abi, iyi beslenmişsin belli, aynen bende senin gibi düsünüyorum fazlası itici, rolantiye alır öyle devam edersin cok iyi böyle :)
Karin yapisi cok guzel gelisim basarili.. omuzlar biraz geri kalmis kollar gayet iyi
biraz kanat çalış bence ama değişim iyi. son durumda kol ölçün kaç
omuz ve önkol çalışmalısın ayrıca sırt çalışarak duruşunu düzene sokabilirsin
Böyle iyi ama biraz daha kilo almalısın ve daha fazla kas yapmamalısın...
burada eleştiren mavili pembeli dombililerin vücudu nasıl acaba.
bir de bence kendilerinde o azim de yok, yere vurmakta üstümüze yoktur. adam dikkat çekmek için yapsa nickiyle girer yüzünü gösterirmiş zaten
arkadaşın tavsıyeye felan ihtiyacı yok kendını gostermek ıcın attıgım bı kac foto cok dıkkate almayın bu ucuz abazayı
hacım lazım dostum kaslı olmana ragmen hacım olmadıgı ıcın bırseyler eksık duruyor. kol ve kanat calısmaya devam et derım bıceps kaç şuan?
Blader bu sen değilsin sıkma :D onu geçtim normalsin işte :)
gittikçe kilo alıp vücut yapmak çok iyi ya genel de göbeğe bağlıyor erkeklerimiz tebrikler :D
Azîmin güzel, kol ve göğüse biraz daha hacim sağlarsan tamamdır.
Biraz kanat ve omuz yapsaydın keşke herkesin eksiklik dediği kanadın yok bide omuz hiç yok sadece karın kası yapıp birazda göğüs çalışmışmıssın sonra büyümeyen göğüsleri kesmişsin ondan tuhaf duruyor
Abi hersey iyide kemiklerin ince qaliba zayif duruyorsun
Kardeş kasları nerden aldın bende almayı düşünüyom da. Taksit yapıyolar mı
Aman yarabbi 2. fotoğrafı çok beğendim siyah beyaz süper olmuş.
Çok iyi :) Bence de daha fazla ilerleme, yeterli :)
Değişime bak. Evrim teorisine kanıtsın birader.
Teşekkürler. Ama yapılmayacak şey de değil.
Galiba tahrik oluyorum
Yuh be birde ilişkin var
Fakedir bu la 😄
Omuz calis sen omuuzomuz yok hiic