
KS nin yeni Fenomenlerinden @To_Be_Honestt ile eşleme sorusuna Hoş geldiniz 🚀

KS nin yeni Fenomenlerinden @To_Be_Honestt ile eşleme sorusuna Hoş geldiniz 🚀
Rakibimi bekliyorum.
@airenne
Seni yeneceğim @airenne
@Airenne oooo rekabetçi ikili 😂
Cevap
11Cevap
Takip listemle yaparım.
Takip listende bir kişi var @heartoffire
Abi takip ettiklerimden değerli bir insanı seç bana o olsun 😂
Takip ettiklerinden @tartini
@FiqHtShoT kardeşim benim basketbol maçında yenildin say😂
Oynayabilecekmiyiz bilemiyorum ama yine de söyle😅
@íbobeyyy 💫
@To_Be_Honestt burada baska kimse yok zaten 😄
Hadi ama hanfendi başarabilirsiniz. Çok kolay
Olur söyle bakalım :))
@beyzaondr350
Olur ama pek başarılı değilim söyleyeyim..
@yolcununbiri seni idare etsin
@sosyetic_sheqiil
Yahu ben soruya geldim mi? @_petunya_ senlik bir durum değil çiçeğim ama şu olayı sevmiyorum. Soruya gelmediysem beni etiketlemeyin eşleme birleştirme sorularında. İyi akşamlar
Olur ahsh
@HeartofFire Eğlenceli olur ahahs :D ✨
@Barış_LonelyForever hadi bakalım :D 🏀
@HeartofFire :D ✨🥂
Aynı anda yorum atmışız ahsh :D bana bak faul yapma he
@HeartofFire Hiç yapar mıyım :D hatta sen kazan isterim direk ✨
@Barış_LonelyForever Ya öylesine de oynanmaz be :D ahsh bak bak bide bilerek yenilecek dayak istiyor
@HeartofFire :D tamam kolasına olsun ama kola da sen sevmiyorsun ahhas sigarasına
😂 tamam kola değil de birasına olabilir shdhd
@HeartofFire Bira olsun 😂🥂 ikimiz de kazançlıyız o halde abla ahahs
Kesinlikle 😂✨️
Bira yok snsnsnsn
Seninle maç yapalım kaç gol atarsın bana🔥
Gizli üye trolle bakalım
Yok ciddiyim özele gelim mi istersen
Haha 🙃 boş ver özeli sen tüm sorulara gel böyle … 🍀
@Uçanpingu haydaaa gizli hayranlarımla beni başbaşa bırak dndnsnnsn
@Uçanpingu ben alışkınım gizliler gelir şakalaşır böyle ama asla görünmezler 😄
Ayy yeter 2 dk eğlendim bee😂
Ben biliyorum hayranlarımı sorum yok 😏 hep gel
Olur🙃
Söz mü
Evet
Öyle bir konuştun ki sanki doktorsun da hastalarından güzel övgüler almış gibi
@Uçanpingu sözü aldım cesur olsaydınız gizli hanfendi bir daha ki soruyu beraber sorardık….
Ama belki bir daha ki sefere …
Ortak soru sezonunu açtık….
Teşekkürler @ucanpingu ama görünmez oluyorlar … kanki mi oldunuz … fan grubu açın hadi
( şımardım 😏)
@Uçanpingu yok ben şakay yapıyorum … dalga geçiyorum o şeylerle … kimse kimsenin fanı olmasın …
HERKES Beşiktaşın fanı olsun kzjsnsjjsj🦅🦅🦅😄
Havalara bak havalara
Ah trollük bitti mi 🙃
Evet🙃 bitti
İkinizi sevdim seninde maşallahın var hemen anladin ayak uydurdun tebrikler😂
Rica ederim bakiremisin sen merak ettim de😂
Noldu 🔥 😄
Önemli degil tamam😂
@Uçanpingu bence siz evlenin ben çekiliyorum skksksj kızlar bel altına girdiniz 😂
Ben dünya 🌍 turundayım mutluluklar size ablalarım 😁
Gizli kız hadi gizlilikten çık
Neden
Bence evlenme teklifi ediyorsan seni görmeye hakkım var 😄
Şaka yapıyorum gel beraber bir soru soralım sana anı olsun 😎
Ablam burada ike bana düşmez
Ayyy sanki ünlüsün de anı kalacak bana😂😂😂
O benim Ablam senin değil
R vites 🔥 emojisi için özür diliyor musun tüm KS halkından 😄
Sen onu söyle 😁😎
Trollük yapma bidaha tamam mı skksks
Yaa hadi evlenin artık ben daha çok gencim 18 yaşindayım
Bıraktık o işleri cano😂
Ben de
Hadi gidelim mi 😎
@AlmanPrens
😂😂😂😂 ben gittim bile
Tamam
Söyleyin
@columbiatiger
Olur söyleyin
@Şişkoletta
Olur söyle.
Sen birtakım kursana
@birsuskuncicek @benaylinnn @schokochino
Ben ne alaka
@BenAylinnn takip listesi
Söyle
@takini
Kimlee :D
@portakal-cicegii
@zeyneplinna_34
Buyur reis 😅
@Uçanpingu jsjsj
@To_Be_Honestt evett
@To_Be_Honestt arama sonuçları ibobey hakkında hiç soru sorulmamış 😅 soru sorun benim hakkımda 😅😅
Olur basketbol severim
@To_Be_Honestt diyorum 😃😂
@To_Be_Honestt oo super olur😂🌺
Evett 😄💖 ama ben daha önce hiç basketbol oynamadım sayı sende olur herhalde 😁
@To_Be_Honestt ogretirim 😂💕
@dedektifminnie
Şöyle bakalım
@FiqHtShoT
@Naazlııcaan diyorum 😀
@To_Be_Honestt ahahaah 1.59 um ama olur :D
@Naazlııcaan alıyım 158 boyundayim
kaybettik :D
@Naazlııcaan katılıyorum
🙈🙈🙈
teke tekte yerim, gönder gelsin : )
@tt_escape_tt @isabella181919
Olur sen söyle
@tt_escape_tt
Buyurun söyleyin
@To_Be_Honestt 😃
Yok bee 😉
Söyle
@Asterix_ 😄
@To_Be_Honestt ben?
@eziremsem_ @kehribark
kimseyle
@yamaal siz seyredin ozaman
hiç gelmem
Söyle
@FiqHtShoT teşekkür ederim 🙏🏻
tık tık kim o
@__Justimagineit 🤭
@To_Be_Honestt yenilen 7 kilo baklava alır başlat maçı
Ozaman başlasınnn 🤪😂
Rakibinden de ses çıkmadığına göre kazandin sayılir 😄🏆 baklavaları kim alıyor jsjsj bende yicem 🤭
Sen onları tek başına bitiremezsinn banane 😒
@To_Be_Honestt lavaşa dürüp yerim
İyi, sana afiyet olsunn 😏
@To_Be_Honestt teşekkür ederim 😁
Rica ederimm 🥲
Oluurr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?