Spor salonuna gidiyorum, ne tavsiye edersiniz?

Spor salonuna yeni başladım, tavsiyeleriniz var mı?

Birinci gün eğitmen her hareketi gösterdi, ben yaparken de yanımda durdu çoğu zaman. Sonraki günler gittiğimde başka bir kadın eğitmen vardı, resmen bana hareketleri göstermek istemiyor. Bu hareketi doğru mu yanlış mı yapıyorum emin değilim dedim, bir kere gösterdi, ben yaparken izlemedi bile. Sonra baktım oturmuş telefonuyla oynuyor. Şikayet edilebilecek bir yer varsa edeceğim gerçekten. Başka bir kadın daha vardı ona tüm hareketleri gösterip yanında durup beraber yapıyorlardı. Benim ne farkım var anlamıyorum.

Dün gittiğimde dumbell kaldırırken squat yapsam olur mu demiştim hayır demişti ama yine de deneme yapmak istemiştim. Acaba o yüzden mi tavır almıştır? Yine de tavır almak hoş bir davranış değil, sonuçta orada eğitmen olarak çalışıyorsan her türlü insan davranışına da esnek ve açık olmalısın. O zaman insanlarla birebir iletişim kuracağı bir iş yapmasın. Bir dahakine soracağım..

Ne önerirsiniz? Ben mi yanlışım bu konuda? Eğitmenler sadece bir kez mi gösteriyor?

Spor salonuna gidiyorum, ne tavsiye edersiniz?
Cevapla