Spor salonuna yeni başladım, tavsiyeleriniz var mı?
Birinci gün eğitmen her hareketi gösterdi, ben yaparken de yanımda durdu çoğu zaman. Sonraki günler gittiğimde başka bir kadın eğitmen vardı, resmen bana hareketleri göstermek istemiyor. Bu hareketi doğru mu yanlış mı yapıyorum emin değilim dedim, bir kere gösterdi, ben yaparken izlemedi bile. Sonra baktım oturmuş telefonuyla oynuyor. Şikayet edilebilecek bir yer varsa edeceğim gerçekten. Başka bir kadın daha vardı ona tüm hareketleri gösterip yanında durup beraber yapıyorlardı. Benim ne farkım var anlamıyorum.
Dün gittiğimde dumbell kaldırırken squat yapsam olur mu demiştim hayır demişti ama yine de deneme yapmak istemiştim. Acaba o yüzden mi tavır almıştır? Yine de tavır almak hoş bir davranış değil, sonuçta orada eğitmen olarak çalışıyorsan her türlü insan davranışına da esnek ve açık olmalısın. O zaman insanlarla birebir iletişim kuracağı bir iş yapmasın. Bir dahakine soracağım..
Ne önerirsiniz? Ben mi yanlışım bu konuda? Eğitmenler sadece bir kez mi gösteriyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer