Dün spora başladım güncel fiziğim böyle kaç kilo vermeliyim fiziğimi hiç beğenmiyorum kaç kilo verirsem iyi olur? Spora çekinerek gidiyorum çok utangacım
Fiziğim böyle, dün spora başladım. Kaç kilo versem iyi durur?
öncelikle spor yaparken utanma olayını bir kenara bırak. spor salonlarında fiziği iyi olan insanları görmek istemiyoruz. bir şeyler için uğraşan çabalayan insanları görmek istiyoruz. kilolu insanlar buna örnek. o yüzden sakın utanarak çekinerek yapma inan kimsenin umrunda değil. zaten spor dışında oradakileri görmeyeceksin bile hiçbir zaman. gelelim kaç kilo vermen gerektiğine. bu olaya sayı düşürmek olarak bakma. yağ oranını düşürüp tüm ödemlerini atıp sağlıklı bir görünüme kavuşman mümkün. bunun için kalori açığı (diyet) yanı sıra kardiyo ve ağırlık çalışmaları yapman lazım. ve bol bol su. 3 ay dişini sıkarsan istediğin görünüme kavuşabilirsin. ayrıca bir uzmandan yardım almanı öneriyorum (diyetisyen, spor hocası.) önemli olan düzen ve istikrar. bir başlayıp bir bırakırsan hayalindeki fiziği unut. rakamlara takılma, yağ oranını düşür kas kazan, bol bol yürüyüş yap. kolay gelsin umarım başarırsın
Bence gayet iyisin çekinecek bir durum yok spor yaptıkça vücut hatların şekillenecek ve sana en uygun vücut ortaya çıkacak sporunu aksatmadan her gün devam et spor salonunu sohbet alanı değil spor için kullan bir kaç ay içerisinde değişimi göreceksin before fotoğrafını çek sonra da after foton da kendinde değişimi göreceksin
Bu nasıl poz ya spor yapan bir kişi için bence kötü bir poz kilonu göstermiyor düz durup dar bir giysi giymen gerekiyor ki göbeğin olup olmadığını görmek için iyi olurdu
Boyunu ve kilonu bilmeden çuval gibi giymiş olduğun pijamalı fotoğrafına bakarak biz nasıl sana doğru şekilde şu kadar kilo vermen lazım diyelim. Zaten boyuna ve yağ kas oranına göre ideal kilonu internetten sen de hesaplayabilirsin. Bunu sana bizim söylememize gerek yok. Ayrıyetten obez değilsin sonuçta sporda utanmana gerek yok, yağlı işkembeleri ve su torbası gibi basenleri ile gezip boğazını tutamayanlar utansın.
Bu fizik seninse senin kilo alman lazım vermen değil ve göğüsler biraz yere doğru indi inecek onları kaldır yüzünü güzel farz ediyorum belin normal ama bacaklar biraz iri olmalı ve memeler kaldırt biraz bu öylesine koyulmuş bir fotoğraf ise ben şok oyuna geldi. MK ya banane ben küstüm 😫😫😫
Bacakalar nasıl incelir bilmem de senin yaş kaç memeler hiç baş kaldıracak halı yok. Kendie bak biraz canım emziren kadın gibisin ben ciddi ben net valla
Sen dik meme görmemişsin. Ülkemizde tabi kadın açlığı yasayanlara senin memen efsane ama ne dik memeler görmüş ben için bu meme yere bakıyor. Ha insan kendini nasıl iyi hissediyorsa o en güzelidir o ayrı. Sen genede bir erkekle bile bi konuyu tartışacak kadar geniş birisin seni tebrik ediyorum. Kimsi cemkiridi sanane bacaklarımdan sanane mememden diye. Meme estetiği yaptırmak istersen %60 ben karşılayacağım sana söz aha buraya yazdım %40 i senden.
Aynı soruyu aynı fotoğrafla milyon kere sormazsan farklı cevaplar alırsın. Aynı cevapları alıyorsun zaten. AMAÇ NE?
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aşkım fiziğin düzgün bence , sorun duruşunda , sokakta köşe başında toplanıp bekleyen erkekler gibi duruyorsun. Giy taytını , giy crop unu güzel de bir poz ver bakalım nasıl duracaksın o zaman. Ha tabii ki yine spor yap ama fiziğin kötü değil.
Trollün de bir adabı var bilmem anlatabildim mi bir kıza bunu denmez ne olursa olsun sırf istediğin gibi olmuyor diye hemen hayal kırıklığına uğrattın diyorsun