Ts1-gs 5 eyyy maşallah, averajı düzeltmek lazım tabi, sadece yenmek yetmez.

Ts1-gs 5 eyyy maşallah, averajı düzeltmek lazım tabi, sadece yenmek yetmez.

Bizimle maç yaparken başkanından teknik direktörüne kadar bu maçı kazanacağız demeçleri veren pontussporun bu mac öncesi baskani ortada yoktu. Teknik direktörü de kazanırız umarım dedi. Gs maçı öncesi 2 oyuncu kadro dışı bırakıldı ki bizimle oynasalar birlik demeci verip affederlerdi. Türkiye nin en iğrenç ve şikeci kulübüdür ts. Utanmazlar da.
Trabzonspor bir kere eski Trabzonspor değil eski gücünden çok uzakta bir Trabzonspor var şu anda ve de eskiden de Trabzonspor korkulan bir deplasmandı çok iyi top oynardı onların çok uzağında ve Trabzonspor var Galatasaray'da fonda birtakım her ne kadar çok iyi oynamasa da genelde iyi topçuları var ikardi de girince bir moral oldu takıma kaliteli topçularıyla beraber komple devreye girince takım oyunu oynayınca böyle bir farklı bir skor geldi Trabzonspor'da oyuncu da yok doğru düzgün kalmadı makas atası da gidiyor etkili oyunculardan bir tanesiydi Abdülkadir ömür gibi takıma lider oyuncu vasıfındaki adamı da yok yani takımda bir derin sorun var Trabzonspor'da Ama onun ne olduğunu ben de tam olarak bilemiyorum Fenerbahçe'ye gidince Fenerbahçe'nin çok kaliteli futbolcuları var taliç gibi özellikle çok kilit oyuncusu var verdiği gibi rfan Can gibi skoru değiştirecek teknik oyuncuları var ama Fenerbahçe'de eksik olan şeylerden bir tanesi de sanırım İsmail kartal'ın futbol bilgisi oyunu okuma bilgisi oyuncu değişiminde hatalar yapıyor sürekli çıkmayacak oyuncuyu değiştiriyor olayısıyla İsmail kartal'ın yeni bir oyun tekniği geliştirmesi lazım artık takımlar Fenerbahçe'yi çözdü
Ben bu fenerbahçeli taraftarları gram anlamıyorum.
Kadıköyde şampiyonluk rakibin galatasarayın kalesine isabetli şutun yok
Kadıköyde samsunla berabere kalıyorsun.
Galatasarayı trabzonun yenmesini bekliyorsun?
Sen ligin sözde liderisin kendi evinde isabetli şut atamadığın takıma başkasının galip gelmesini nasıl bekliyorsun?
Sonra çıkıp trabzon maçı sattı diyorlar.
Kardeşim hatay sana 3 lü defans ile çıkıp oynadığında niye çıkıp volkan demirel maçı sattı demedin
Merhaba efendim bana göre bu maçta canlı bahis şikesi yapıldı 60. Dan sonra birileri oyuna müdahele etti alt bahislerine çok yüklenme olunca maçı üste çektiler
Ben geçimimi bahisten sağlıyorum herşeyin farkındayım maalesef bütün liglerde * var real maçınıda 2 den 1 yaptılar mesela
Cevap
3Cevap
güzel sonuç bence
Hiç şaşırmadım ama analatamıyorum taraftarlarına. Tiiiğiiiii denizli maçından beri, hep aynı mevzular.
Karşı taraf ts olunca gs bile yense gözüme batmıyor, takımı da tuhaf insanı da değişik memleket ya
Bekliyordum zaten Trabzon'un maçı vermesini ugurcanin o performansı neydi ya müthiş performans...
Fenerbahçe yi bu sene kimse durduramayacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?